Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Ga ik ook eens proberen met aandoen op die manier (doe het nu heel anders haha) en dan gekruist op de rug, zeker als ze zwaarder wordt wellicht fijner :slight_smile: K. droeg ik op een gegeven moment op de rug vooral, omdat ze voor te zwaar werd (maar was toen ook weer zwanger).

1 like

Ben ik nu ook aan het zoeken :slight_smile: Heb al wat berichtjes gestuurd, maar nog geen reacties. Komt vast nog! Thanks!

Zo mooi! Als we ooit nog een kindje krijgen wil ik er ook 1. Omdat we dan toch minder van de rest van de uitzet hoeven te kopen haha.

1 like

Ik baal :pleading_face: de pyjama is perfect, maar het pakje is waarschijnlijk zo vaak gebruikt dat vrijwel alle voering van het ruggetje verdwenen is. Dat is helemaal opgehoopt bij de armpjes/beentjes. Dat stond dus niet in de advertentie.

Heb de verkoopster al een berichtje gestuurd, maar betwijfel of ze er wat aan wil doen samen.

Iemand ervaring met het herstellen van een voering?

Geen ervaring, misschien een extra laagje erin maken? Als het de rug is misschien altijd romper en shirt eronder?

Aah wat balen.
Maar als dat niet zo stond omschreven kun je altijd als je er samen niet uit komt een klacht via vinted indienen. Vind dit toch best wel een gebrek wat ze had moeten omschrijven!

Nav: zit er ook nog wat tussen de tule en antipoppe? Qua draagcomfort? En vooral prijs?

Wij hebben ook een Tula en inderdaad niet zo tevreden.

Ik zou eigenlijk het liefst gewoon een losse doek hebben maar al die draag consulten zijn nu dicht. En heb eigenlijk wel dringend behoefte aan iets fijners.

Blegh er is zoveel keus, is te ingewikkeld voor mij.

Ik heb een littlefrog draagzak, zit qua prijs ron de tule free to grow, alleen zijn gemaakt van draagdoekenstof. Verder kun je die met klittenband bij de beentjes op maat maken ilv drukkertjes en ik kan hem dus wel kruislings op de rug.

Ik vind het een hele fijne draagzak, heb hem gebruikt tot K. ruim 1 was (op het einde vooral veel rugdragen ivm nieuwe zwangerschap) en daarna niet meer omdat dat lichamelijk niet meer ging. Mijn man heeft hem in de zomer wel nog aantal keer gebruikt. Gebruik hem nu weer met veel plezier bij R. (Die is nu 8 weken).

1 like

Misschien Ergobaby draagzak? Daar hoor ik veel goeds over. Niet te duur maar veel comfort. Het is dat ik nog een Tula had van vorige zwangerschap, anders was ik denk ik voor Ergobaby gegaan.

1 like

Ik heb een baby love, half buckle en vind dat echt geweldig!

7 likes

Haha ik heb hem ook en schaam me ook een beetje. Die prijs is natuurlijk niet normaal. Maar ik ben er wel echt heel blij mee! En je kunt hem ook altijd weer goed verkopen hoor ik overal. Wat een prachtige print heb je gekozen :heart_eyes:

1 like

Vraagje: ik word overweeg de HVid slofjes te kopen die je nu overal ziet. Maar de slofjes zijn tot 12 maanden en mijn dochter is inmiddels 9 maanden.
Iemand hier die de slofjes heeft? Hoe (be)vallen ze? Is het de moeite voor 3 maanden?

1 like

Ik heb ze! Vind ze heel fijn, mijn dochter is nu 10 maanden en past ze nog goed. Het enige nadeel is dat ze zich nu vaak optrekt en op zulke slofjes snel uitglijdt. Daarom heeft ze ze helaas nu niet meer zo vaak aan, maar in de periode 7-9,5 maand heeft ze ze superveel gedragen.

Ah dank! Ik ga er nog eens goed over nadenken. Vind ze zó schattig!

Zijn hier echt favoriet. En rekken echt mee

Vraagje. Hoe valt de peuter kleding van next? Specifiek de pyjama’s? Want ik wil geen retourkosten betalen :joy:

Wat een leuk rugzakje! Waar is die van. Ik heb er ook nog 1 nodig voor R. :blush:

Is die speen trouwens ook in de kleur met een R? :stuck_out_tongue_winking_eye: zo heet ze namelijk, ik zag later dat ze spenen in die kleur hadden dus dacht die doe ik dan straks bestellen maar ze wil nog steeds geen speen :joy:

1 like

Ik heb deze! Ben er erg blij mee. In een handomdraai heb je hapjes

1 like

Ik vond deze echt ideaal! Ga je zeker geen spijt van krijgen. :ok_hand:

1 like