Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Even een vraagje. Kan denk ik wel hier aangezien er volgens mij heul veel babyaankopen bij Zara gedaan worden.

Als je bij de Zara uitverkoop gewoon nog steeds 1 maat kan kiezen en dus kan toevoegen aan je winkelmandje, maar je vervolgens in je winkelmandje de melding krijgt dat er niet voldoende voorraad is, is er dan toch nog een kans dat het weer beschikbaar komt? Wat kan ik daarvoor het beste doen?

En wil iedereen die deze overbodig in zijn winkelmandje heeft laten staan hem verwijderen? Maat 56. Danku

2 likes

Zara uitverkoop is gewoon een en al teleurstelling helaas.

Echt he! Kan er zo slecht tegen. Maar ben dus niet de enige, dat denk ik wel altijd

1 like

Ja, in de winkel (ik woon in het buitenland, hier zijn een deel van de winkels open). Het was de eerste keer dat ik het zo afgeprijsd zag eigenlijk, dus heb geluk gehad.

Ahhh, vandaar. Hier is het niet eens te bestellen (matige online voorraad :weary:). Dankjewel!

1 like

Tip; Even je lokale zeeman op facebook/insta gaan volgen. Die bij ons in de buurt zijn nu allemaal heel actief daar met collectie delen (terwijl die er eerst niet eens opzaten of nooit wat mee deden). En dan kun je via fb/ig of door te bellen een bestelling plaatsen.

3 likes

Wouw, echt veel leuke items!

Ooh die zijn zo leuk he. Ik zag deze ook en dacht zal ik ze vast bestellen voor als K. straks een groter bed krijgt. Maar dat is een beetje overdreven, dadelijk passen ze qua maat helemaal niet hahaha.

1 like

Heel mooi. Is dat echt zoveel fijner gekruist op je rug ja? Mijn draagzak kan zowel onder de armen als gekruist, maar draag hem nooit gekruist omdat ik onder de armen veel makkelijker vind met aandoen.

1 like

Oeh, love it! Ik zou er stiekem ook wel eentje willen… Maar mijn man lacht me waarschijnlijk vierkant uit als ik dat voorstel als aankoop😅 wellicht helpt het nog als ik zeg dat jij hem zoveel fijner vindt dan de Tula. Ik krijg zelf ook vaak last van mn schouders met de freetogrow.

Ik heb net een sollicitatiegesprek gehad… Misschien is het een leuk cadeautje voor mezelf als ik wordt aangenomen. Hehe

3 likes

Ga ik ook eens proberen met aandoen op die manier (doe het nu heel anders haha) en dan gekruist op de rug, zeker als ze zwaarder wordt wellicht fijner :slight_smile: K. droeg ik op een gegeven moment op de rug vooral, omdat ze voor te zwaar werd (maar was toen ook weer zwanger).

1 like

Ben ik nu ook aan het zoeken :slight_smile: Heb al wat berichtjes gestuurd, maar nog geen reacties. Komt vast nog! Thanks!

Zo mooi! Als we ooit nog een kindje krijgen wil ik er ook 1. Omdat we dan toch minder van de rest van de uitzet hoeven te kopen haha.

1 like

Ik baal :pleading_face: de pyjama is perfect, maar het pakje is waarschijnlijk zo vaak gebruikt dat vrijwel alle voering van het ruggetje verdwenen is. Dat is helemaal opgehoopt bij de armpjes/beentjes. Dat stond dus niet in de advertentie.

Heb de verkoopster al een berichtje gestuurd, maar betwijfel of ze er wat aan wil doen samen.

Iemand ervaring met het herstellen van een voering?

Geen ervaring, misschien een extra laagje erin maken? Als het de rug is misschien altijd romper en shirt eronder?

Aah wat balen.
Maar als dat niet zo stond omschreven kun je altijd als je er samen niet uit komt een klacht via vinted indienen. Vind dit toch best wel een gebrek wat ze had moeten omschrijven!

Nav: zit er ook nog wat tussen de tule en antipoppe? Qua draagcomfort? En vooral prijs?

Wij hebben ook een Tula en inderdaad niet zo tevreden.

Ik zou eigenlijk het liefst gewoon een losse doek hebben maar al die draag consulten zijn nu dicht. En heb eigenlijk wel dringend behoefte aan iets fijners.

Blegh er is zoveel keus, is te ingewikkeld voor mij.

Ik heb een littlefrog draagzak, zit qua prijs ron de tule free to grow, alleen zijn gemaakt van draagdoekenstof. Verder kun je die met klittenband bij de beentjes op maat maken ilv drukkertjes en ik kan hem dus wel kruislings op de rug.

Ik vind het een hele fijne draagzak, heb hem gebruikt tot K. ruim 1 was (op het einde vooral veel rugdragen ivm nieuwe zwangerschap) en daarna niet meer omdat dat lichamelijk niet meer ging. Mijn man heeft hem in de zomer wel nog aantal keer gebruikt. Gebruik hem nu weer met veel plezier bij R. (Die is nu 8 weken).

1 like

Misschien Ergobaby draagzak? Daar hoor ik veel goeds over. Niet te duur maar veel comfort. Het is dat ik nog een Tula had van vorige zwangerschap, anders was ik denk ik voor Ergobaby gegaan.

1 like

Ik heb een baby love, half buckle en vind dat echt geweldig!