Haha ik heb hem ook en schaam me ook een beetje. Die prijs is natuurlijk niet normaal. Maar ik ben er wel echt heel blij mee! En je kunt hem ook altijd weer goed verkopen hoor ik overal. Wat een prachtige print heb je gekozen
Vraagje: ik word overweeg de HVid slofjes te kopen die je nu overal ziet. Maar de slofjes zijn tot 12 maanden en mijn dochter is inmiddels 9 maanden.
Iemand hier die de slofjes heeft? Hoe (be)vallen ze? Is het de moeite voor 3 maanden?
Ik heb ze! Vind ze heel fijn, mijn dochter is nu 10 maanden en past ze nog goed. Het enige nadeel is dat ze zich nu vaak optrekt en op zulke slofjes snel uitglijdt. Daarom heeft ze ze helaas nu niet meer zo vaak aan, maar in de periode 7-9,5 maand heeft ze ze superveel gedragen.
Ah dank! Ik ga er nog eens goed over nadenken. Vind ze zó schattig!
Zijn hier echt favoriet. En rekken echt mee
Vraagje. Hoe valt de peuter kleding van next? Specifiek de pyjama’s? Want ik wil geen retourkosten betalen
Wat een leuk rugzakje! Waar is die van. Ik heb er ook nog 1 nodig voor R.
Is die speen trouwens ook in de kleur met een R? zo heet ze namelijk, ik zag later dat ze spenen in die kleur hadden dus dacht die doe ik dan straks bestellen maar ze wil nog steeds geen speen
Ik heb deze! Ben er erg blij mee. In een handomdraai heb je hapjes
Ik vond deze echt ideaal! Ga je zeker geen spijt van krijgen.
Ohhhhh die Nijntje beker
Ella Ama. Zo’n mooie dingetjes in die collectie . Ik heb via chewies&more besteld.
Morgen 12 weken en tot nu toe nog geen speen, leek ze ook niet te missen. Nu lijkt ze soms wel wat anders te willen, dus deze eens proberen!
Weet iemand waar je die artipoppe kan kopen behalve online? Kan t niet vinden en wil ze toch het liefst even zien en voelen voordat ik dat geld eraan uitgeef haha
Volgens mij niet, er is ook verschillende stoffen/“blends” natuurlijk. Je kan proberen online wat informatie te vinden over welk type draagzak/doek bij je past. Er zijn op facebook héél veel groepen waar je informatie kunt vragen. Misschien zijn er ook wel meiden in je omgeving die je hun doek(en) even willen lenen zodat je kan voelen/testen. Gebeurd best vaak daar!
Het zit een beetje tussen de twee in! Het bootst zowel vorm van borst als tepel na maar is van een heel soepel materiaal, minder ‘hard’ dan een speen! Ben zelf benieuwd of het wat is, vriendin die ook geen speen wilde aanbieden vind dit een goede tussenoplossing.
Winterjas alvast voor volgend jaar.
Was nu in de sale en vond em zo cute.
Heb zelf ook zon jas dus kunnen we twinnen
Wat een leuke jas!
Bij prenatal nu 50% korting