Ik zie het, geen geld zeg. ik zou alleen niet weten welke maat ze volgend jaar heeft.
Ik heb het ook ff gegoogeld haha
Hoe oud is ze nu?
In september wordt mijn dochter 1 dus ik heb maat 86 gekocht.
Ze is vrij klein, in december wordt ze 2.
Ze heeft nu net maat 80 maar 74 past ook nog terwijl ze bijna 14 maanden is.
Ik koop maar niets zover vooruit, zal je zien dat ze vlak ervoor een groeispurt krijgt.
Nee dan zou ik het ook lastig vinden idd.
Mijn dochter is ook klein. ( dysmatuur geboren) maar flink aan het inhalen dus ik mag ook hopen dat ze erin past.
Ze past nu in maat 68 dus ik ga er vanuit maar het is toch een beetje gokken. Weet het natuurlijk niet zeker ik durfde het voor deze prijs nog wel aan haha.
Als ik zulke tabellen zie vrees ik echt dat ik kloontje het reuzenkind heb gebaard want die van mij zit met 9 maanden al regelmatig in maat 86
Hahahhaa nou ik moet het nog maar zien. Hoop dat ie gaat passen
Ohhhh Kloontje echt zo jammer dat het Land van Ooit niet meer bestaat wat had ik daar mn kindjes graag mee naar toe willen nemen. Echt jeugdsentiment!
Ja hoor!
Nou na afgelopen week 5x een bericht van UPS dat mn levering een dag was vertraagd ivm bet weer zou vandaag eindelijk K. haar Ielmpak binnenkomen (Met een vertraging van een week dus), tussen 13-16u. Nou het is inmiddels 17u geweest 3x raden wie er nog niet aan de deur heeft gestaan En nu moet ik haar zo gaan halen, zul je zien dat ik ze mis.
Maar deze is dus onderweg, als die nog ooit binnenkomt
Ik wilde eigenlijk het Liewood servies, maar toen kwam ik deze ‘lookalike’ van Zara Home tegen, zo schattig
Wat stom hè, hier hetzelfde probleem. Er stond eerst dat hij 10 februari voor ‘end of day’ geleverd zou worden. Niet geweest en nu staat er sindsdien ‘in transit’
Deze komt voor mijn zoon:
En deze voor dochter:
Hier stonden ze net on half 9 voor de deur! Oorspronkelijke leverdatum was de 8ste
Ik heb net paar weken geleden een grote liewood set gekocht. Heel veel servies voor haar bestaat hieruit. Ik las dat vooral warme dingen zijn.
Ik gebruik het maar vooral voor droge en koude/kamertemperatuur dingen.
Ik heb ook wat Liewood servies
Nou hopelijk nog 2 dagen wachten voor mij