Show je kinderaankopen #3

Ja ik koop daar altijd broekjes voor mijn dochter, wel de flared variant. Zit haar prachtig, valt mooi smal en lang en kwaliteit ben ik ook tevreden over.

6 likes

Romper was €4. Zijn beide nog veel te groot, maar kon het niet laten liggen

5 likes

Ik ben toch zeker Sinterklaas niet, ik heb een negatief fortuin. Als er straks bankbiljetten groeien op mijn rug, ben jij de eerste die het hoort, kom dan nog maar eens terug

(Sorry diehard Kinderen voor Kinderen fan vroeger)

7 likes

550x372
Lelijke gephotoshopte foto maargoed😂

3 likes

Jaaaa! Wat leuk dat je boekjes gekocht hebt. Deze zijn ook echt zo leuk. Veel plezier met lezen :slight_smile:

2 likes

Hier →
https://www.forumfeminarum.nl/t/wat-je-even-kwijt-wil-zw-k-16/26963/1130?u=lijnewiets

6 likes

Lindex heeft eindelijk de gestreepte legging weer. En door de wat hoge verzendkosten nog 2 legging erbij gedaan. Ik ben een gelukkig mens nu :crazy_face:

3 likes

Ik heb een vestje van dat merk. Erg tevreden over, het is mooie kwaliteit. Had hem voor I gekocht en nu draagt J hem en hij is nog steeds als nieuw. Volgens mij valt het wel klein.

@Lilo Vallen de leggings heel smal? Heb van de week een flared bij de hema gekocht maar die zakt van I haar kont.

Beide afgeprijst naar 3 euro, kan je het niet voor laten liggen. Die bruine had J vorig jaar ook.

6 likes

Ik vind van wel! Mijn dochter had gisteren toevallig ook voor het eerst een flared legging van de Hema aan (die creme kleurige met ’ panterprint’) en die was echt mega wijd en zakte steeds af. Die van babystyling sluiten mooi aan en dan vooral die ribfluwelen (maar ze heeft er dan nog wel een luier aan, weet niet hoe dat met jouw I is?).

1 like

Zara!

11 likes

Leuk! Welk merk is dit? Kan het label niet goed zien

Ammehoela!

4 likes

Wat cool :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

‐---------

Ik ben een lijstje aan het maken met mogelijke kadootjes voor doop en eerste verjaardag… ik zou er graag nog een pop op zetten, iemand tips voor toffe merken/sites?

1 like

Pop van het merk Lilliputiens vind ik een aanrader!

1 like

Miniland!

4 likes

Deze boekjes zien er zo leuk uit! Ik wil ze meteen bestellen :joy:

2 likes

Dat is wel echt te lief :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik kocht dit een week geleden online met zo genaamd “5 werkdagen levertijd”, maar dit is dag 6 en nog steeds geen verzend bevestiging en we gaan morgen nacht op vakantie en daar wil ik het natuurlijk voor hebben (:
En ze reageren ook niet op mailtjes dus tja.

Dus dit is mijn wanhopige poging om te kijken het “voor 21:30 besteld morgen in huis” van deze site klopt. En anders heb ik pech haha. Maar wel 70€ uitgegeven aan 2 kleden die ik dan niet heb :joy:

3 likes

Zara

17 likes