Show je kinderaankopen #3

OMG baby shoppen op Ibiza :astonished: had hier nog helemaal niet aan gedacht. Nu wil ik espadrilles kopen voor K daar!

3 likes

Ik had dit gekocht bij een shop in shop bij el corte Ingles. Was ook best goedkoop, broekjes waren 7,99 :+1:t3:

Net nog deze gekocht via vinted

Hoop dat deze bestelling eens verstuurd gaat worden

20 likes

Ja dat heb ik ook bij Zara?! Ik helemaal enthousiast naar zo’n rek hangt er alleen maar kleding voor kindjes van een jaar of ouder. Baby heeft maat 74. Heel jammer. Leuke aankopen btw!

1 like

Was in een Name-it winkel. Zoveel leuke dingen!

3 likes

Niet kunnen vinden helaas! Ze hebben hier ook geen sale rekken meer bij Zara kinderen :weary:

1 like

Scotch & Soda

Vans

Zara

En zelf heb ik natuurlijk geen kleding om aan te trekken.

14 likes

Omdat mijn dochter bijna 4 wordt en dan naar de basisschool gaat en erg behoefte heeft aan duidelijkheid wanneer ze naar school gaat, overblijft en naar de bso of oma gaat enz. :slightly_smiling_face:

34 likes

Oh dit ziet er super chill uit! Waarvan is die?

Edit: Oh misschien kan ik het zelf we vinden met de site die op het bakje staat

2 likes

Ja het is de site die op het bakje staat: https://www.olifantastisch.nl/ :relaxed:

1 like

Thanks

Het arme kind waar dit voor gemaakt is krijgt maar één keer in de week avondeten en geen ontbijt! :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Is ook meer dan genoeg. Alles is al duur genoeg tegenwoordig!

3 likes

Er staat geen geldboom in de tuin!

Vinted aankoopjes en jasje van de Zeeman

14 likes

Nieuwe vans 🥲

40 likes

Sorry je knalt toch uit elkaar van schattigheid bij kinderkleren he :exploding_head::pleading_face::sob:

17 likes

Wacht maar tot je ze kan aantrekken. Ik heb in mijn kraamweek een half uur dramatisch zitten huilen omdat zijn outfit Zo. Mega. Schattig was :joy:.

21 likes

Haha echt he. Ik snapte nooit wat er leuk was aan kinderkleding shoppen en dacht dat ik dat nooit echt boeiend zou gaan vinden, maar ohhhh daar kom ik even op terug. Totaal niet meer boeiend om voor mezelf te shoppen ook ineens😂

4 likes

Behalve dan als je dezelfde kleren kan shoppen voor jou en je kind #twinning :joy:

4 likes

Geen schattige kleren. Maar wel heel blij mee

Cybex priam

35 likes