Kun je op die flessen ook de maat 1 tut zetten? Ik mc und die flessen veel mooier dan die standaard flessen ![]()
Ja! Is daar iets mee?
zou ik dat niet moeten doen?
Jaa alle spenen passen daar op!
Waar zijn ze van?
Hahaha sorry. Dit klonk heel bijzonder. Maar ik twijfel dus zelf. Geef nog half borstvoeding in combi met fles en ben met die brede half begonnen ivm combi borst maar twijfel de laatste tijd om toch ook wat andere flessen uit te proberen omdat hij daar misschien beter uit drinkt. Dus was vooral even benieuwd hoe jij dit doet.
Oh dit is echt geweldig!
Zojuist kaartjes gekocht voor de theatervoorstelling van Buurman en Buurman in Amsterdam. En we zitten gewoon op rij 1. Samen met m’n zoontje even op en neer. Ik merk dat z’n gedrag echt is veranderd sinds komst van de baby en dat het leidt tot negatief gedrag op de BSO. We plannen echt al veel 1 op 1 contact en hier wilde hij heel graag naar toe. ![]()
Leuuuuk love b&b
Ik werk in de kinderopvang en heb 2 jaar geleden een meisje op de groep gehad met dit knuffeldoekje, sindsdien nooit meer uit m’n hoofd gegaan en altijd gezegd als ik een meid krijg koop ik ‘m gelijk. So I did ![]()

Heerlijk he die rollenspellen en hele verhalen. Binnenkort sta je het eten uit de mond vd pop te pulken.
Wij hebben laatst de baby van K. ook waterpokken gegeven toen zij ze had haha. Gewoon met een rood krijtje stippen op gezet. Ze was helemaal verbaasd en vond het helemaal leuk. Ik heb trouwens nog flink moeten boenen ze er weer af te krijgen hahahaha.
Die meloentrui ![]()