Er is dit weekend 30% korting op alles bij de terstal voor de geïnteresseerden
@DonnieDarko twinningggg. Wat een leuke collectie hebben ze! Ik kwam eigenlijk voor dunne longsleeves maar die hebben ze bijna nergens. Iemand tips?
scotch en soda heeft dunne longsleeves.
Ik ging even los in de winkel maar het is alleen online, dus voor de geïnteresseerden: beter online bestellen
Oeps … overheen gelezen dan denk ik!
Wij hebben deze twee jaar geleden gekocht voor onze dochter voor haar tweede verjaardag. Nu is ze 4,5 en nog steeds een hit. Ijsjes maken met zand erin ![]()
Leuk! Heb je hier vaker besteld? Ik zie hier vaker Kiabi voorbij komen, ga er nu zelf ook maar een keer bestellen. Ben benieuwd of het een beetje op maat valt of dat ik a al Zara beter een maatje groter kan kopen?
Dankjewel voor je antwoord ![]()
Het hoeft toch maar 1 seizoen mee, daarna is het alweer te klein. Dus ik ga het gewoon proberen. Als ik iets in maat 98 kan vinden tenminste, die lijkt niet te bestaan. Alles gaat van 92 naar 104 ![]()
Ik heb voor mijn neefje (vorige week 2 geworden) echt de leukste knuffel ever gekocht. Hij is 90 cm lang (het kind is zelf 60cm of zo). Zou 'm bijna zelf willen houden, haha. Hoop dat mijn zus en zwager er blij mee zijn en t geen troep vinden ![]()
Edit: hij ziet er ook prachtig belachelijk uit nu ik 'm heb ingepakt
Teckels zijn altijd goed ![]()
Mijn man die zelf spullen heeft gekocht voor de baby:
Ik zie een bepaald thema lol.
Verder heeft hij een grote knuffelkat gekocht voor mij ![]()
![]()
Foto van de ingepakte teckel aub!
Combineer jij de brede fles en de smalle fles?