Geïnspireerd door het “What-my-kid-really-eats-topic”.
Heb nu wel genoeg Liewood servies in huis ![]()
Hahaha we zien je posts daar graag tegemoet met deze leukies
Ja rond 2,5-3 jaar is het opeens paw patrol (vond ik echt heel leuk!!). En daarna kwam hier de dino
aan welke tot nu toe doorloopt. Af en toe is het nu (5,5 jaar) minecraft, Pokemon en Mario.
Een mooi konijnendekbedovertrek voor mijn kleine grote peutermeisje:
En een mooi dekentje voor de baby:
Hier ook een bing verjaardag gehad en ze vond het geweldig! De grote helium ballonnen waren favoriet, Bing en Zula moesten overal mee naartoe (aan tafel, naar bed, in bad
)
Mijn kind heeft Bing nog nooit gezien. Mist ze iets, of kan ik dit (voor mezelf) beter zo houden?
Ze mist natuurlijk niet echt iets, maar is het echt zo leuk?
Hier ook een Bing fan. Wij hadden die bordjes ook en ze was daar zo blij mee.
Vorige week liep er 1 rond in een pak en kreeg ze een high five.
Na een week horen we af en toe uit het niks, ik heb Bing een high five gegeven.
En de helium ballon van Bing is heilig thuis haha.
Ben benieuwd hoe lang die nog blijft doen.
Het is heel pedagogisch verantwoord maar ‘het is een bing ding’ . Haalt bloed onder mijn nagels vandaag haha. En ze gaat soms met zelfde stemmetje praten.
Klinkt best ok! Peppa kent ze ook niet. We moeten woensdag zeven uur in de auto zitten, dus ben even wat filmpjes aan het downloaden zodat we de reis allemaal goed doorkomen ![]()
Is Flop de nanny, de vader? Is dat raadsel al opgelost?
De Bing-fase is hier godzijdank voorbij, door mij heel actief gestimuleerd door te zeggen dat Bing op vakantie was ![]()
Ik kon vooral slecht tegen alle verkeerde werkwoordsvervoegingen. Ik probeer als enige NL sprekende hier mijn kind fatsoenlijk Nederlands te leren, Bing hielp niet echt lekker mee vond ik haha
Al moet ik zeggen dat een Bing verjaardagsfeestje dan wel weer ultiem schattig is.
Hier zit er ook weer een in de Bingfase haha. En dan constant dat het is een bingding echt arghhhhh!
@Fredje ik zou Peppa lekker zo houden dat ze dat niet kent. Volgens een vriendin van mij (haha ja lekker via via dit, maar die van ons kijken het dus niet) luistert Peppa slecht, sluit ze buiten, is het lawaaierig en wordt die vader ook regelmatig belachelijk gemaakt om zijn dikke buik. Als je googlet op Peppa vind je ook best wel wat blogs op waarom het eigenlijk niet zo oke is voor kids, maar goed er zal denk ik van ieder programma wel wat te zeggen zijn.
Oh die was ik vergeten! Toen ze 1,5 was ofzo zo’n fase gehad dat ze alles in de lucht gooide ‘hoppetie woesj!’ ![]()
Dit is precies de reden waarom wij geen Peppa pig kijken. Ik vind het maar een kleine pestkop.
Wij zijn afgelopen weekend naar een meet&greet met Bing geweest. Kind was dolgelukkig
Ik vind peppa verschrikkelijk! Bing was bij de jongste vorig jaar favoriet. Nu zijn ze allemaal barbapapa fan
Hahahaha. Thanks voor de tag, want deze ga ik nu ook kopen!
Heb net ook een bestelling uitgezet voor een boxkleed, newbornset en babyzit voor de tripp trap
Mijn man wilde liever een motief met diertjes (en geen giraffen). Deze vond hij leuk. Ik ook:grin:![]()
![]()
Aah wat een leuke tip! Ik zoek nog een kussen voor de triptrapp en zie meteen die met groenten en fruit. Ben verliefd haha. Snel bestellen vanavond ![]()
Peppa vermijd ik ook als de pest.
Maar vooral om de reden dat ik er wandelende piemel hoofden in zie en die vader op mijn vreselijke wiskunde leraar van vroeger lijkt.
Het verhaal wat je nu typt is mooie aanvulling daarop om het niet te laten kijken.