Show je kinderaankopen #3

Twee paar Vans voor de dreumes. Vooral die ijsjesvans :heart_eyes: (via vinted)

28 likes

Kopen jullie nu al sandalen ? Iemand nog leuke tips ? Normaal hebben we altijd kipling!

2 likes

oh deze zijn echt heel leuk!

3 likes

Ja die zag ik ook al !

2 likes

Hopelijk passen ze. Heb deze besteld want ging 20 euro af. Maat 26/27 dus zou moeten passen.

3 likes

Ja deze waren ook geschikt voor brede voetjes.
En M speelt veel met water dus dan koop ik dit jaar geen Liewood sandalen maar gebruiken we gewoon deze. Hopelijk zijn ze nog een beetje ruim.

1 like

Speelbak met rijst. We deden het al vaker in een ovenschaal en gewone witte rijst maar dit lijkt me leuker!

8 likes

Wat leuk! Waar heb je dit besteld? En hoe oud is je kindje als ik dat mag vragen?

Vind zo een dingen heel leuk, maar weet niet zeker of het al wat is met 17 mnd

2 likes

Is speelrijst anders dan gewone rijst?

1 like

Alles van de Hema. Deze rompers zijn echt de fijnste rompers die er zijn. En het kleed is een tip van @Koda.

6 likes

Ohhh m’n dochter is extreem jaloers op deze schoenen met lampjes, maar ik kan er nog niet aan. Ik had wel leuke met paw patrol erop gevonden, gewoon een canvas schoen, maar ik kreeg een veto van m’n man (maar misschien ga ik gewoon bestellen, want ik gun haar het wel haha)

3 likes

Voor de oudere kinderen Timberland of Teva. Jongere kinderen ben ik tevreden over Liewood (zowel de waterschoentjes als de sandalen!).

Mijn dochter is 3 jaar, maar had dit ook met 17 maanden leuk gevonden. Misschien dan alleen oppassen dat ze de rijst niet opeet. Heb het besteld bij yourlittlefamily.com

@Spaties nee volgens mij niet hoor, maar het is gekleurd, dat vond ik wel leuk. Je kan het ook zelf kleuren maar daar ben ik te lui voor.

3 likes

Dankjewel! :blush:

2 likes

Awww! Je hebt ook volledig witte schoenen/gympen met lichtjes. Misschien durf je dat wel aan?

3 likes

Ik dacht al dat ik stiekem iets gemist had :crazy_face: had nog niet van speelrijst gehoord.

2 likes

Ja ik durf het wel aan, m’n man is alleen een enorme sneakerfreak en die wilt dat ze dan nike Jordans aan doet enz :sweat_smile::weary: maar hij is straks een week op werkweek, dus misschien dat ik ze gewoon ga bestellen :grimacing:

6 likes

E. krijgt deze voor zijn eerste verjaardag van oma. Tip: we hebben hem besteld via plustoys.nl. Ze hebben daar vaak tweede kans (houten) speelgoed. Meestal is er alleen een kleine beschading of zelfs alleen een beschadigde verpakking. Als je het zelf gaat afhalen krijg je nog extra korting. Wij hebben nu 60 euro betaald voor de wobbel en omdat we het zelf afhalen wordt het 52 euro. Er zitten alleen een paar mini krasjes op.

de-wobbel-blank-vilt-groen

23 likes

Nog een Wobbel tip: Wobbel heeft ook twee keer per jaar sample sale! Is nu net geweest, maar dan betaal je ook zoiets. Wordt op Instagram en Facebook aangekondigd:

6 likes

Staat echt zo schattig die mini polo’s :pleading_face:

9 likes