Show je kinderaankopen #3

Ik vond koud water ook fijn! Ondanks februari en -4 buiten haha. Alsof het even lichtjes verdoofde ofzo en dat trekkende gevoel van die hechtingen wegnam

2 likes

Te schattig badstof aardbeien pakje voor de jongste en voor de oudste een bikini.

19 likes

Weet iemand wanneer we de volgende Zara sale weer kunnen verwachten?

3 likes

Deze foeilelijke apparaten :sweat_smile:
Ze heeft alleen dichte schoenen en we hebben geen gras in de tuin. De tegels zijn loeiheet en ze wilde met water spelen, dus even snel iets in het dorp gescoord waar dat op kan. Nu maar hopen dat het niet haar lievelingsschoenen worden.

17 likes

Nieuwe sandalen :sunny:

8 likes

Iemand tips voor sandaaltjes (merken) voor smalle voetjes?

1 like

Hahaha wij hebben deze gedrochten ook en het zijn inderdaad haar lievelingsschoenen :sob:. Ik heb ze nu maar omgedoopt tot tuinpantoffels omdat ze weigerde andere schoenen aan te trekken als we weggingen :sweat_smile:.

Ahhh die Hema badstoffen pakjes zijn zo leuk! De Hema hier heeft altijd net niks.

4 likes

Ik vind Develeb en Kipling vrij smal vallen

2 likes

Shoesme

3 likes

oooh ja de crocs… wij begonnen ook met makkelijk voor de tuin en oke heel af en toe speeltuin achter het huis… en nu… idd je raad het al… lievelings. :nauseated_face:

5 likes

Ik wilde ze ook halen als zomervariant voor de regenlaars.
Zodat ze zelf aan kan doen.
Maar zie ze idd favoriet worden, zoals de regenlaars is.

1 like

regenlaarzen gaan hier ook met 30+ graden aan hoor. niks is te gek. en zijn ook nog wol gevoerd… hahah

2 likes

haha jup, ook met deze temperaturen doet K. het liefste haar regenlaarzen aan. Laatst dacht ik prima, doe maar ervaar maar dat dat te warm is vandaag. Dus ging ze in korte broek en met regenlaarzen naar de opvang toe. Ik zei beschamend ja ze wilde echt niks anders aan, dus denk dan ervaart ze het maar vandaag. Komt ze 's avonds thuis “mama, ikke schapen geweest! Regenlaarzen heel fijn!”. Waren ze dus precies die dag op uitje naar een schapenboer geweest :joy: dus kwamen ze eigenlijk goed van pas.

6 likes

Haha herkenbaar dus. Deze versie is niet wol gevoerd, dat scheelt. Maar wel met blote voetjes erin en dat gaat lekker zweten.

4 likes

Ze zijn binnen en zo leuk! Mocht iemand ooit inspiratieloos zijn of geen tijd hebben om zelf iets in elkaar te knutselen: ik heb dit besteld bij paperhouse. Niet te duur en heel veel keuze.

11 likes

Wow wat leuk dit! Heb even gekeken en inderdaad heel veel keuze. Thanks voor de tip!

2 likes

Helemaal geïnspireerd door een forummer die laatst een te leuke kwijlslab / bandana mét naam had gekocht.
Was boven mijn budget dus ik zocht de ‘gewone’ variant in leuke kleurtjes ( en wie weet met een beetje lief vragen borduurt mijn schoonmoeder er nog namen op :crazy_face:).

In lila, geel en beige ( omg beige, yes I did).

10 likes

Hier ook de dino pyjama. Zoontje van 3 slaapt nog in een slaapzak.
Ik hoop dat hij hierdoor zonder wil slapen. Hebben hem samen uitgezocht.
De slaapzakken worden namelijk te klein en vrij warm in de zomer natuurlijk.

4 likes

Oké ik heb een beetje veel jurkjes voor m’n dochtertje gekocht de laatste tijd maar het staat haar ook gewoon zo schattig😆

H&M allebei

Hema

Deze 3 van de Zeeman

15 likes

Waar heb je deze gevonden?

1 like