Show je kinderaankopen #3

Deze hebben mijn kinderen dit weekend ook gekregen voor hun verjaardag!
Vind dat hele water oppompsysteem wat omslachtig en gammel tbh, maar ze waren er zelf erg mee in hun nopjes

4 likes

Eindelijk de knoop doorgehakt voor haar verjaardag:
image
Met mandje:

37 likes

Traktratie voor zijn verjaardag. Het kdv is een melkveehouderij dus vond dit wel grappig.

29 likes

Ik twijfel zo help mij de beslissing maken.

Zwarte shirtje is handig want zwart en past op zijn zwembroek. Wel wat saai.
Liewood is mooi maar alles is lange mouwen en is dat niet wat warm en overdreven ?
Zo pakje is wel weer met korte mouwen en leuk maar is dat handig ?

Er is vast een reden dat bijna alles met lange mouwen is(ja meer beschermd)

Zoontje is 3 jaar.

2 likes

Ik heb deze pakjes, zowel korte mouwen als de lange mouw shirtjes. Fijn spul wel. De pakjes zijn wat minder handig ivm luier verschonen maar ik heb ook gemerkt dat je dat met zwemmen toch veel minder doet (alleen bij poepluier) plus als ze uit t water komen deed ik t pakje/shirtje sowieso weer uit (want nat wordt koud) en liet ik t drogen.
Overigens vind ik t wel erg duur, je hebt dit ook voor paar euro bij wibra zeeman en hema, maar heb zelf alles vorig jaar na de zomer gekocht met 60% korting :nerd_face:

Lief setje :heart_eyes:

44 likes

Ohhhh wat een leuk setje. Is dit badstof?

Hij is zindelijk dus geen luier verschonen maar wel plassen :rofl:
Ja ze zijn erg duur. Waarom zijn de goedkopere allemaal lelijk :rofl:

Ja!

3 likes

Ohhh deze wil ik! Hema als ik het goed zie toch?

3 likes

Klopt:)

2 likes

Kruidvat heeft weer stapelkorting op luiers.
Dus heb weer ingeslagen.

En voor mezelf extra groot maandverband en zo’n bidon voor na de bevalling. Hele mooie aankopen weer voor mezelf. :sweat_smile:

4 likes

Brrrrrrrr ik deed altijd lauw warm water.

1 like

Ik heb die kannetjes niet.
Vorige keer zat ik eerste klooien met de douche (na plassen ook, dus alsnog pijn). In ziekenhuis zelf met papieren bekertjes want sport bidon vergeten.
Die sport bidon heb ik weggegooid. Koud water vond ik ook niks, maar toen was winter, misschien nu wel.

2 likes

Vind je zoiets niet leuk? https://www.vinted.nl/enfants/garcons/equipements-de-natation/maillots-de-bain/1821955800-tee-shirt-anti-uv-12-mois-kiabi

deze is te klein voor jouw kind maar op Vinted kun je voor een paar euro best leuke halen. Kun je eentje met lange en korte mouwen halen

3 likes

Die kreeg ik ook niet in het ziekenhuis. Gelukkig had ik er zelf een gekocht. Ze waren ook super streng met die netbroekjes. Ik had er 1 gekregen net na de bevalling, maar die zat vrij snel alweer onder het bloed. Met veel gedoe kreeg ik er nog eentje, want dat was toch eigenlijk niet de bedoeling :smiling_face_with_tear:

Ja ik ook! Was echt ideaal want was de bidon vergeten.

1 like

Nee die kreeg ik niet. Ook geen netbroekje.
Wel kraamverband. In elke kamer was daar een lade vol van, netzoals luiers en billen doekjes.

Ik ging gewoon elke keer onder de douche als ik moest plassen haha. Alleen met onderlijf en douchekop erop. Heerlijk! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Moah niet helemaal mijn smaak. Ik zit Vinted wel in de gaten te houden. Want tweedehands is prima !

1 like