Die camper
dat wordt mijn Vaderdagcadeau voor mijn vader! Kan hij samen met zijn kleinkind spelen met zijn grote liefde haha
Volgens mij is hij nieuw! Te leuk hè!

Cybex solution Z I-fix groep 2/3 autostoel voor de peuter (bijna 3)
Voor de baby
En bibs speentjes (met 20% korting)
Alles gekocht bij Babydump. Echt een tip voor degene uit regio Utrecht: de winkel in Houten is ruim opgezet en super rustig, zelfs in het weekend! Een verademing vergeleken met de Prenatal.
Had linkje hierboven al gedeeld!!
Ze waren echt de volgende dag al in huis! Hele fijne service.
Super tof!!
Hoe lang/zwaar is jouw bijna 3-jarige? Wij hebben voor die van ons nog een axxisfix, maar ik wil misschien met het oog op de vakantie naar Frankrijk een nieuwe kopen.
Exact hoe lang weet ik niet, denk dat ze tegen de 1 meter is en 16,5 kg. Ze zat niet meer lekker in de vorige stoel. Deze van Cybex paste ze al het mooist in, en is vanaf 3 jaar volgens de beschrijving. De stoelen van Britax Römer waren nog te groot. Het handigst is om even proef te zitten in de winkel.
Zoiets bedoel je?
Deze is van Mingo, misschien alleen even op de sale wachten😅
Ik had even niet op deze warmte gerekend. Dus amper korte broeken/t-shirts/korte mouwen rompers en al helemaal niet in maat 62. Dus even snel wat op vinted gekocht. Niet heel erg de tijd gehad om specifiek te zoeken naar bepaalde dingen dus het is nog niet helemaal m’n ding. Maar ‘t kind krijgt het tenminste niet warm.
Super tof! Mag ik vragen hoe je hem leegt? Gewoon los maken van de haken of heb je een stop er in gemaakt?
Wss omdat het een AliExpress bril is ![]()
Al volgen veel merken deze website wel ! Ik draaide met ook en won een gifdcard van 50 euro ? Geen idee wat de voorwaarden zijn.
Edit de site lijkt wel Ali ![]()
Oh en het was maar 50 sek dus 5 euro ![]()
Foto van Google.
Het zitje, een uptown rider.
Niet helemaal een eigen aankoop, maar een cadeau van mijn ouders voor de tweede zwangerschap.
Heel blij dat iemand hier op het forum dit ding tipte, weet alleen niet meer naar wie de credits mogen.
Edit: ah, credits voor @anon13937616 ![]()
Dit is ook ons idee idd. Ga, hopelijk, nog lang niet bevallen maar willen ruim voordat de baby er is hem aan dat zitje laten wennen! Zal wel wat blikken opleveren haha
Wat goed om te horen! Wij hebben hier ook naar gekeken voor onze dochter straks (kan nog niet lang lopen en verwacht niet dat zij op zo’n meerij-plankje blijft bestellen), maar wist niet of je zelf nog wel normaal recht achter de wagen kon lopen. Dit klinkt positief!
Omdat L. en H. de hele tijd achteruit kruipen en steeds onder een stoel / kruk / kinderwagen terecht komen, is het tijd voor een monsterlijk grote grondbox. Dan lijkt de woonkamer echt op een kinderdagverblijf ![]()
En ook nog 2 helmpjes voor in de fietskar. De allerkleinste helmmaat is nog net iets te groot, dus dan doen we maar een mutsje eronder denk ik.
Haha deze (of eentje die er erg op lijkt) heeft m’n dochter ook, sinds gister. M’n groene champignon ![]()