Waar heb je de zandbak gekocht? Ik had er laatst ook een besteld maar die kunnen we terug gaan sturen want die is van zo’n grof hout gemaakt dat mijn kind al splinters zou krijgen als ze er alleen maar naar kijkt ![]()
Ow, die van mij was ook van de praxis! Maar dat was het swingking model, volgens mij heb jij een andere. Hoor het wel graag of die van jou dan wel oké is, dan weet ik of ik dus beter die kan gaan bestellen!
Voor Vaderdag, zodat mijn man soort van kan twinnen met L. en H.
(En ik heb schoenen met een print van die aliens, dus dan pas ik er ook bij
)
Een behoorlijke sale inkoop voor het najaar en wat langere broekjes voor nu. A schiet de lengte in en de broekjes van lindex die ik laatst gekocht heb zijn dan toch te kort. Zo jammer ![]()
En Zara:
Oooh die heb ik ook gehad in een maatje groter, was echt m’n favo!
Die bovenste van z8 hebben wij ook. Ik vond wel klein vallen/snel krimpen. Kan ook aan mijn was skills liggen.
Ik heb wel meer van z8, bevalt eigenlijk heel goed. A is vrij smal maar wel lang, vind z8 dan wel mooi passen. Ben benieuwd naar deze dan, kan het pakket vanmiddag ophalen.
Ik heb dat rokje ook, maar ik weet het gewoon niet te combineren. Heb jij al plannen ermee? Ben benieuwd!
Zeggen jullie trouwens Z8 of zacht?
Want daar had ik laatst een discussie over met mn zus ![]()
Het is zacht idd haha.
Zacht
Ik zeg Z8, mijn man dacht dat je het zo uit moest spreken en ik vond het grappig om dat erin te houden. Kan het nu ook niet meer anders lezen dan Zet acht.
Haha net als Es Tien (S10) wat volgens mij gewoon de bedoeling was om uit te spreken als Stien
Zacht, maar ik heb een collega die fanatiek zet-8 blijft zeggen haha.
Deze net gekocht in een plaatselijke kinderwinkel, echt heel erg mooi en grappig en een goeie voorbereiding voor de peuteropvang, of gewoon voor kindjes die al naar de kinderopvang gaan.
Hahaha ziet er super grappig uit! Maar wat is het/doet het?
Het is een krab die je kan opdraaien en dan zwemt in water en loopt over grond. Geen batterijen en al goedgekeurd vanaf 10 maanden.