Show je kinderaankopen #3

Nou ik heb alleen een enkele ikea hemnes! Daar zit alles in. Dus dat valt nog wel mee denk ik?:joy:

Als klaar is zal ik het posten. Heb nu even een verf crisis. Heb een halve muur geverfd maar de kleur is eigenlijk niet wat ik wilde :face_with_monocle: dus even kijken hoe ik dat ga fixen

6 likes

Ik vind het lief hoe je je vol overgave op de voorbereiding stort! Liever verwend dan verwaarloosd :stuck_out_tongue_closed_eyes:
(Grappie hé, weet ook dat je met minder spullen geen kind verwaarloosd.)

Salopette van z8 via vinted. Ik vind deze zo leuk dus dit is al de derde maat die ik bestel :sweat_smile:

12 likes

Haha heeel herkenbaar. Ik heb ook net een shirtje opnieuw besteld in een grotere maat omdat die A zo leuk staat.

1 like

Ja is ook heel a typisch voor mij. Laat normaal alles liggen tot het laatste moment. Zullen de hormonen wel zijn

Wow echt cool

2 likes

Heel leuk! Love Stella McCartney voor baby’s

2 likes

Veel te gek, net als bij Sonia Rykiel. Vind ik ook zo vrolijk en via Vinted soms nog best te toen

1 like

Ze heeft deze wel echt nodig hoor.

5 likes

Vreetjurken. Helemaal klaar om binnenkort te starten met vaste voeding.

24 likes

Ik ben op zoek naar een verjaardagscadeautje voor een 1-jarige. Heeft iemand hier tips, wat vindt/vond jouw kind leuk op die leeftijd? :grinning_face_with_smiling_eyes: Ik zat eerst aan boekjes te denken, die vind ik altijd wel leuk om te geven, maar de ouders gaven aan dat ze al enorm veel hebben.

Ik scroll hierdoor ook weer pagina’s af met Jellycat knuffels en ik wil ze allemaal voor mezelf hebben. Zooo leuk! Mijn bed zat vroeger ook helemaal vol haha (maar ik ga geen knuffel geven).

Wij hebben Duplo voor haar eerste verjaardag gevraagd, ze speelt er graag mee en daar heb je nooit genoeg van!

Verder speelt ze sinds ze een jaar is ongeveer heel graag met zo’n hamerbank. Ze gebruikt de hamer nog niet maar ze is lang zoet met de vormpjes naar beneden drukken of eruit halen en er weer in proberen te krijgen. De vormenstoof/hamercombi is hier ook populair

Ze is nu 15 maanden en heeft playmobil 1,2,3 gekregen van mijn ouders en dat is ook een hit! maar dat is vanaf 18 maanden zegt de verpakking dus voor een eerste verjaardag misschien nog net te vroeg.

3 likes

Herkenbaar! Wij kunnen voor onze 1-jarige ook al een eigen bibliotheek beginnen, terwijl hij daarmee vergeleken helemaal niet zoveel speelgoed heeft (en 0 geduld om een boekje te lezen). Wij hebben daarom oa Duplo, een loop/trekfiguur, knoppuzzels, muziekinstrumenten en badspeeltjes gevraagd. Veel is nu nog wat te moeilijk, want momenteel zijn de 'speel’opties of gooien of in de mond stoppen, maar dit zijn dingen waarvan ik hoop dat hij er de komende maanden wel interesse in gaat ontwikkelen

2 likes

Wat is je budget?
De rammelblokjes van Eichhorn waren hier een succes op die leeftijd. Bij een hoger budget misschien de poppetjes in bakjes van Grimms, erin er eruit doen was hier ook geweldig.

2 likes

Een waterkleurboek? Of speelgoed voor onder de douche/in bad.

1 like

Totaal off-topic, maar ik kan dat aantal mails dat nog open staat echt niet aan :sob: bij mij moet altijd alles weg

5 likes

Leuke dingen! Ook meteen een bestelling geplaatst :smiley:

1 like

30 euro! Ik ga het eens opzoeken, dankjewel

Ik denk dat het een trekfiguur wordt, ik vond deze wel leuk:

Het vogeltje beweegt ook bij lopen

15 likes

Deze is van janod! Vond het wel een duur ding maar hij is niet kapot te krijgen terwijl er heel lomp mee wordt gespeeld. Ik vind m z’n geld wel waard!

1 like