Show je kinderaankopen #3

550x370
Oké nu hou ik effe op met steeds speelgoed kopen maar het is zo leuk nu ze er echt mee kan spelen en het kan ontdekken allemaal :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Die middelste is echt favoriet hier!
Ze gaat meteen dansen als het muziekje afspeelt :joy::joy:

Hij was kapot en ik had een nieuwe besteld dus ze zat een paar dagen zonder, toen ie weer binnen kwam heb ik haar nog niet vaak zo blij gezien :joy:

Echt een top aankoop :+1:t2::ok_hand:t3:

2 likes

Haha die onderste spelen mijn kinderen nog steeds mee, ze zijn 6 en (ruim) 3.
Daar kun je dus heeeeel lang plezier van hebben :joy:

1 like

5 likes

:rofl::rofl:
Heb hier ook een unicorn piano van kruidvat met muziekjes en die staan ook vaak gelijk aan dus ik weet precies wat je bedoelt :rofl::hear_no_evil:

3 likes

Oh dat ding is echt lievelings van mijn dochter! De batterij is nu op en heb hem even verstopt :relieved: misschien toch maar weer tevoorschijn halen.

1 like

Haha is dat dat vreselijke ding dat snurkgeluiden begint te maken als je hem even niet aanraakt? Die heeft m’n schoonmoeder in huis en dan valt die piano van hape ineens reuze mee :joy:

1 like

Ahhhahaahaa die idd!
Constante trigger dat gesnurk :joy::joy:
Eigenlijk is dat een afschuwelijk ding.
Misschien ook maar eens verstoppen🥸

3 likes

Waar is die onderste van? Die hebben ze op het LDV ook zag ik, en L. was daar helemaal fan van.

2 likes

Prenatal:

Zeeman (weet niet meer wie het tipte maar bedankt!):

En nog een lakentje van Fedde&Kees, hopen dat ze daar fijn onder zal slapen :smiling_face_with_three_hearts:.

2 likes

Heeft hier iemand ervaring met Tradera? Soort Zweedse Vinted?

Ohh zo mooi dit (niet gekocht, but tempted):sweat_smile:

15 likes

Ik vind dat Prénatal echt mooie kwaliteit kleertjes heeft! Ik vond t eigenlijk een irritante winkel omdat ze je zoveel onzin aansmeren haha, maar ben fan van hun eigen merk kleertjes!

Deze twee truien! Vind de kleuren prachtig :star_struck:

11 likes

Vind ik ook. Ook hun Sweet Petit lijn is echt goede kwaliteit.

3 likes

Echt? Ik heb nog eens een jurkje van prenatal teruggebracht dat er na 1 keer wassen al niet meer uitzag. De vierseizoenenslaapzak zag er na een paar weken uit alsof we het al jaren hebben, pillig enzo. Misschien net pech dan.

1 like

Ik was ook echt fan van de prenatal en met name idd de sweet Petit lijn. 1x een truitje gehad van prenatal zelf wat gelijk stuk was.

Foto outfit Prenatal site

30 likes

Ik ben in Göteborg en heb mijn vriend de Lindex ingesleept. Hij werd helemaal enthousiast en we hebben heel veel leuke dingen gekocht. Zal later wven een foto maken. Hij vroeg hoe ik die winkel kende maar voordat ik het forum en @Ovenschaal kon zeggen zei hij zelf al ‘van het forum zeker?’ Hij kent me te goed :joy:

22 likes