Show je kinderaankopen #3

Ja die is zeker fijn voor peuter. Mijn moeder die niet zo sterk is gebruikte hem ook bij mijn dochter.

3 likes

Eerste kledingstuk wat ik zelf heb gekocht voor de kleine. Oktober uitgerekend dus wacht wat meer op de winter collecties :joy:

10 likes

Ik ben dit weekend in Parijs. Ik heb echt teveel geshopt. Wat is kiabi toch heerlijk goedkoop. Maar ook wat luxere items gekocht bij andere winkels.

6 likes

Jaa Kiabi is echt fantastisch, ik vind de kwaliteit ook echt goed.

5 likes

Oeh ik ben binnenkort ook in Parijs wss. Tips waar je kan shoppen voor kids en niet te druk?

Gewoon een grote winkelcentrum pakken. Vind Commercial Center Paris Nord 2 het beste. Lekker ruim. Genoeg plek om met de kinderwagen te wandelen. 2 lagen met winkels. Een grote kiabi maar ook andere zaken met kinderkleding.

Forum des Halles is een afrader. We waren eerst daar naartoe maar niet ge toen met kids en kinderwagen.

La defense is ook wel prima!

1 like

Het samen inruimen van de boodschappen en de bus uitzwaaien is hier een top activiteit :ok_hand:t2:

2 likes

Hier kijken ze uit naar de ‘Appiewagen’
Ik ga alleen naar de supermarkt als ‘t echt moet :wink:

1 like

afbeelding
Slaapzak van meyco

4 likes

Hier is de Albert Heijn vrachtwagen ook groot favoriet. En maar wat teleurgesteld zijn als hij voor de overburen komt en niet voor ons :sweat_smile:

1 like

Haha hier ook! En ons zoontje gaat heel zielig ‘Hein’ roepen als de vrachtwagen weer vertrekt.

4 likes

Hier ook om dezelfde reden, nog geen seconde spijt gehad!

1 like

Deze wandbloemen. Al wel een tijdje geleden maar ze hangen nu eindelijk.

Het kamertje lijkt nu erg saai maar de bloemen zijn juist om deze kant op te fleuren. De andere kant is veel vrolijker. :grimacing:

16 likes

Verschoonkussenhoes, commodemandje en boxkleed :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Dit ding :man_dancing:t3:

12 likes

Iemand tipte hier laatst de sample sale van Nixnut en kreeg net mn bestelling binnen, alvast voor komende winter:

Jas voor baby F., ze kan toch nog niet lopen:

En voor mn oudste J. deze totaal onpraktische maar wel leuke jas:

8 likes

Leuk dat was ik denk ik.

Hier de jas ook en een trui. Jas valt wel wat kort maar de mouwen waren wel lang. Hopelijk past hij aankomende winter.
Hier ook een onpraktische maar voor een tweede jas wel leuk

1 like

Serviesje van Zeeman. Ze hadden ook nog een pastelkleurige.

32 likes

Ik had geen idee! Het lijkt trouwens in de verpakking of er maar twee kopjes bij zitten maar de andere zitten in de kan. Kind heeft het goedgekeurd, hij zat er gelijk heel druk mee te spelen.

1 like

Als verjaardagscadeau namens der zusje

Van New Classic Toys. Ze is ontzettend bezig met de dagen van de week, wat voor weer is het vandaag etc. Dus hopelijk wordt dit een hit.

image

Als verjaardagscadeau van ons, rivierstenen en heuveltoppen van Gonge.

31 likes