Mooie kleurtjes, waar heb je deze gekocht?
Oh wat leuk, dat bord ga ik ook kopen!
Aankopen voor de vakantie.Een wasbare zwemluier en een puddle jumper. Die wel heel erg neon roze is Dus misschien gaat die toch nog terug.
Juist handigg zo fel, zo heb je je kind altijd snel gespot!
Ik vond die jij had echt heel leuk maar hij was uitverkocht in de maat die ik nodig had! Nu heb ik deze maar gekocht, die print vind ik ook echt heel cute!
Ja en veel veiliger, goed zichtbaar ook onder water!
Ja leuk he! Bij ons dus ook en K. is altijd zo enthousiast als ze in de ochtend ziet dat ze buiten klaar liggen.
Aah die zal ze idd wel geweldig vinden. Ze heeft alleen echt een kast vol… maar zal het der morgen eens laten zien haha!
Voor de oudste:
Voor beide:
Alleen nog sandalen voor de jongste, maar vind dat ze voor jongens weinig hebben
Haha dat is ook een goeie. En ze heeft echt zon sterke eigen mening erover tegenwoordig, dat ik ook niet echt ver vooruit durf te kopen
Ik heb niks nodig ik heb niks nodig ik heb niks nodig.
Onze bieb heeft altijd baby concerten waarbij een boek centraal staat. Deze week is dat dit boek dus ik heb deze even snel besteld. Ik ben benieuwd!
Hou ooppp. Maar ik heb nu heel veel in 86 en vooral van Lindex heb ik daar voorlopig genoeg aan, want dat is nog steeds te groot haha.
Maar met die redenering kan ik net zo goed toch kopen, want alles van de andere merken in deze maat gaat nog maar een paar maanden mee, dus dan kan ik beter nu alvast maat 86 van Lindex inslaan… Toch maar even kijken :’)
Oh my hebben ze ook rompers met pauwen. Dat is écht het perfecte cadeau van K. voor haar broertje straks (ze wil heel graag iets kopen om te geven als hij geboren is).
Zo lief! Ze hebben verschillende kleuren volgens mij.
Valt het echt zo groot? Ik heb nog nooit iets van Lindex gekocht, maar ik zag al een paar leuke pakjes. Die ottertjes
Jaaa mijn kind groeit uit maat 86 in andere kleding en zwemt nog in Lindex maat 86. Ik vind dat wel fijn, het hoeft voor mij niet zo strak, maar ik denk dat hij ook makkelijk nog in maat 80 zou passen.