Ja. Mijn baby draagt maat 86 inmiddels maar de rompers maat 56 van lindex heb ik pas 2 weken geleden uit de commode gehaald omdat ze nu te strak zitten
Die van mij is in verhouding ook licht, maar heeft wel lange benen. Is het ook wat langer dan andere merken?
@Nefertiti Dat maakt mij ook niet zoveel uit. Soms heb ik geen geduld om te wachten tot hij een pakje past, dan rol ik gewoon de mouwen en pijpjes om.
@Karl_Lagerfeld wow daar heb je lang plezier van gehad!
Haha jij bent volgens mij zo lekker bezig met de entertainment voorraad thuis
Ja maar echt, ik ging vanmiddag op pad met mn baby van 6 maanden en betrapte mijzelf erop dat ik al het hysterisch gekleurde, krakend en beweeglijk speelgoed bij elkaar zocht. In the end toch het beste
Hahaha ja ik vind het echt heerlijk dat ze lekker zelf kan ‘spelen’ nu. En als ze dan iets zat is heb ik altijd nog iets achter de hand waar ze weer kwartiertje zoet mee is
Ik heb weer een Vinted pakket binnen.
Voor zomervakantie volgende week (waar 37 graden is voorspeld dus zelfs dit zal ze dan weinig dragen gok ik):
Dit voor de Nederlandse zomer:
En alvast in paar maatjes groter voor de winter:
Kleuter is alweer bijna uit haar gympen gegegroeid, paar nieuwe besteld. Ga ze niet alledrie houden, even kijken welke het beste zit. De oudeoze met klitteband heb ik in twee maten besteld. De pet is voor mezelf
Dat is wel een goed idee. Volgens mij kun je daar inderdaad gratis retourneren. Ik ga gewoon eens wat proberen, want het is wel heel erg leuk en veel keuze.
Deze heb ik op Amazon gekocht:
CGBOOM Shrink Film, Set of 201, Includes A5 Shrink Paper, Keychain, Pencils, Ball Chains, Holes, Tweezers, Shrink Wrap for Children https://amzn.eu/d/7JWaqNu
Vond het inderdaad ook fijn dat alles erbij zat!
Ah! Wist ik niet. Deze kan je inderdaad zo op tekenen met potlood.
Ziet er alsnog ingewikkeld uit groetjes iemand die totaal niet creatief is
Is wel echt leuk idee!! Miss waag ik toch een poging
En ik die kut stiften online besteld. Vrees ook voor de plekken waar het gaat zitten straks, die permanente stift. Misschien toch maar schuren
Het is echt makkelijk! De eerste ging fout omdat ik hem te vroeg uit de oven haalde. Maar het is knippen, gat maken, tekenen en dan 1 min in de oven en wachten tot hij plat is. Eruit halen en iets zwaars erop leggen zodat hij plat blijft en hard wordt. Kind kan de was doen
Heeft iemand tips voor sandalen in maat 19? Op shoesme/donsje na? Ik vind donsje echt prachtig, maar echt super duur (en maat 12-18 maanden staat vrijwel niet op vinted).