Show je kinderaankopen #3

Super blij met deze tweedehands vondsten weer.

Deze op rommelmarkt (splinternieuw) voor 10 euro. Zit zelfs nog in de huidige collectie van We are kids voor 39 euro.

Deze op Vinted van Daily Brat.

16 likes

Thanks!

2 likes

Alles via vinted.

10 likes

Wasmand van de Hema als geïmproviseerde zandbak. Een echte zandbak past niet op mn minuscule balkon. Maar hij is helemaal goedgekeurd :grin:

52 likes

Heb deze ook besteld net! Thanks voor de tip…

1 like

Voor baby, kind en mezelf.

5 likes

Bunnies heeft ook maat 19 dacht ik

2 likes

Ik ben laatst bij de Bristol leuk geslaagd. Online is alles op maar in de winkel was nog wel keuze. Van Haren heeft ook maat 19 staan, keuze is daar wel beperkter en veel roze met glitters.

2 likes

11 likes

Zara
image

Voor een tientje viaVinted

(Als ik ongesteld moet worden, krijg ik altijd koopdrang)

16 likes

Oké wow ik werd vorige week ongesteld en daarvoor had ik vette koopdrang. Hoe kan dat?? Ik had de link nog niet eens gelegd haha.

3 likes

Ik ben dan vaak ontevreden over alles en dan ga ik oplossingen zoeken in de vorm van dingen kopen, ook als een soort troost volgens mij. :roll_eyes: Naja valt opzich mee, maar denk dat de cyclus van een vrouw wel ergens effect heeft op dit soort dingen.

1 like

Zara, vinted

26 likes

Haha ja ik hoorde het ook ooit toevallig iemand anders zeggen en toen dacht ik ook “Ooo wacht eens even…” Geen idee hoe het werkt maar ik heb het echt elke maand.

1 like

Ik ben echt fan van Kipling.
Maar een goed alternatief hebben ze ook bij de scapino

4 likes

Ik had deze ook in mn mandje, maar toch niet gedaan. Je laat me twijfelen…

Heb in plaats daarvan een aarbeienshirtje gekocht bij de H&M maar de website doet het niet dus kan geen plaatje posten

2 likes

weet iemand hoe kinder all stars vallen?

1 like

Ik vind ze groot vallen

2 likes

Eens met @Spaties, groot!

2 likes

Vanaf ons vakantieadres alvast wat herfst/winterspul uit de sale gekocht

7 likes