Ik heb het matchende bikinktopje als je wilt 'twinnen ![]()
‘saaie’ aankopen. Hydropads(echt hemels die dingen) en toch maar voor dure kolf gegaan, nood was hoog, winkel was open.
De byer kolf hield er opeens midsessie mee op. Lampje gaat alleen nog aan voor paar seconden en doet verder niks. Kijken of die terug kan naar bol.
Wat een heerlijk vest! Waar is die van?
ohhh die speldjes zijn leuk!
mijn bestelling van deze week:
voor het eerst sinds oktober ofzo geen tweedehands maar nieuw, had echt geen zin om allemaal losse shirtjes uit te zoeken via vinted
Weet iemand wanneer de Zara weer sale heeft?
Deze zijn zo fijn!! Had exact dezelfde vorige zomer, nu een andere print in een grotere maat. Zo handig dat ze gewoon nat mogen worden, kan ze er mee rond het zwembad lopen (waar ik woon heb je gratis kinderzwembaden in de parken, superleuk maar ik vind het altijd een beetje eng want je weet niet of er glas ligt ofzo)
Ja, echt top! En heerlijk licht zijn ze ook, echt fijn.
Alvast voor de komende herfst/winter flink mijn slag geslagen bij de Boozt sale. Een van de winterjassen gaat sowieso terug, even kijken welke het mooist is. (Voor de prijs in euro moet je het even door 10 delen trouwens)
Welk merk is dit?
Liewood!
Z8 denk ik!
ik dacht 22 juni
Ja de korting is echt heel hoog en vandaag nog 15% extra als je via de app bestelt! Heb vorig jaar in de zomer ook winterschoenen voor mezelf gekocht voor minder dan de helft
. De schoenen zijn een beetje een gok, maar regenlaarzen hebben we altijd wel nodig (en haar voeten groeien ook niet meer zo heel snel tegenwoordig). Die winterlaarzen van Aigle hebben we al een keer gehad, passen goed bij haar wat smalle voeten. Als we nog ‘echte’ Scandi winterlaarzen nodig hebben koop ik die tegen die tijd nog wel.
Oh, ik heb net gister besteld maar die extra korting had ik gemist
ah well, heb alsnog een hoop bespaard.
Die Aigle-laarzen zijn zo schattig! ![]()
en hij is echt heel fijn, lekker zacht