Show je kinderaankopen #3

Nou toen moest ik ook

8 likes

Thanks voor de tip!

3 likes

image

Heb vandaag in een opwelling deze gekocht op Marktplaats omdat hij goedkoop en in de buurt was.
Ben heel benieuwd wat ze er van vindt, ze heeft nu de 4 wieler versie maar daar kijkt ze eigenlijk niet meer naar om (volgens mij/ik hoop omdat ze hem saai vindt)

4 likes

De kleine voor in de woonkamer en de grote voor in haar kamer. De grote trouwens nav een post van @Suikerklontje
Kan iemand me trouwens uitleggen hoe dat tummy time werkt en wat het doel ervan is? Verder dan je kind moet 10 minuten per dag op d’r buik liggen komen de boekjes die ik heb niet.
Vandaag hebben we d’r voor 't eerst op d’r buik gelegd in de box en uiteindelijk deed ze wel dr hoofd eventjes omhoog. Is dat de bedoeling?

1 like

Ja dat is de bedoeling van tummy time. Sterk nekje en vanuit daar verder ontwikkelen. Er zijn verschillende manieren om tummy time te doen en interessant te houden.

Emma Hubbard heeft veel interessante filmpjes hierover op YouTube, wel een aanrader. Ook voor andere dingen trouwens!

Edit: en het is wel heel belangrijk trouwens dus goed dat je het al doet. Wij zijn er een beetje laks in geweest en moesten dus veel doen om hem te trainen en hem het weer leuk te laten vinden.

2 likes

Ja dit! Vanuit tummy time is de stap naar rollen etc ook makkelijker gemaakt
En wat @Nefertiti zegt, sterkere nek ontwikkelen

2 likes

Hahaha dat was inderdaad het woord wat ik zocht

Dure stomme aankoop.
Maar zoontje word echt te groot nu.

3 likes

Bij de C&A! Nu in de aanbieding en heb meteen twee maatjes gekocht haha

24 likes

Oh daar zit ik ook tegen aan te hikken nu. Moeten er ook nog 2.

Niet leuk om geld aan uit te geven

1 like

Deze nog een keer gekocht omdat ie zo fijn is en de kleur zo mooi.

13 likes

Is deze 1 laag? Ik had vorig jaar zo’n zomerding van Prenatal maar die waren alsnog 2 lagen

image

Als je niks nodig hebt maar wel van de Liewood sale wilt profiteren…

18 likes

Kon het ook niet laten.

1 like

Zalando Lounge bestelling binnen. Zo blij mee!

15 likes

Een maatje groter dan hij eigenlijk heeft. Dan hoop ik dat ie de hele winter ermee door kan. Moet zeggen dat ik die prints allemaal best afschuwelijk vind. Vond deze nog acceptabel haha. In elk geval denk ik wel handig op de camping als het geregend heeft.

6 likes

Nee deze is echt lekker dun!

1 like

die prints allemaal best afschuwelijk

Oh echt? Ik kon juist niet kiezen haha

2 likes

Ja ik wilde het liefste een beetje een donkere omdat hij nog niet loopt wordt het anders snel goor bij de knieën. Maar heel veel donkere vond ik wel erg hysterisch.

Voor Ielm is dit een zeer subtiele (en leuke!) print :slight_smile:

1 like