Morgenavond begint de sale bij zara! Heb al wat in mijn winkelmandje en opgeslagen.
Ook even op je verlanglijstje zetten! Soms verdwijnt de inhoud van je mandje ineens vlak voor het 20.00 is…
Oh goeie.
Nog tips voor kleding die fijn is van de zara? Ons eerste kindje komt eind juli en heb nog nooit babykleding van zara gekocht.
Ik love alles van Zara haha, alleen de hele goedkope shirtjes vind ik vaak wat vormeloos maar dat is pas bij de grotere maatjes aan de orde. Ik vind voor een meisje die rompers met kraagjes/roezeltjes heel leuk voor de zomer en voor jongens hebben ze veel schattige tuinbroekjes/kruippakjes. Maar smaak verschilt natuurlijk ook wel😊
Ielm heeft toch ook effen pakken?
Ja ik heb tot nu toe altijd effen pakken in saaie donkere kleuren gehad. Ik hou niet van de Ielm prints en ik vind donker handig omdat ons kind echt een kleine smeerpoets is
Die waren de volle prijs.
Oh nee dan zou ik het ook niet doen, koop ze alleen in de sale.
Oh, dat is wel een flink verschil dan ja! Dan maar een printje
Sale begint al om 18.00 uur!!
Goed dat je het zegt haha. Wat een bagger tijd…
Ik had mijn mandje ook alweer vol zitten, maar heb toch nog even goed in de kast gekeken wat er al op voorraad ligt. Ik koop eigenlijk altijd vooruit in de sale namelijk. En ik heb mijn mandje maar weer leeggemaakt, ik heb eigenlijk het komende jaar nauwelijks iets meer nodig. Zelfs voor zomer 2023 zijn we al voorzien
Heerlijk. Had ik kunnen zijn. En dan in de zomer van 2023 balen dat je niks “mag” kopen.
Ik ben me al heel de dag in aan het houden… maar feit is ook dat ik vanaf maat 62 nog nodig heb …
Ik baal nu al eigenlijk , zulke schattige dingen.
Haha ik dacht om 17u nog even mijn mandje en verlanglijstje in de app te gaan vullen. Te laat, hij is al niet meer te openen tot 18u Achja… wel goedkoop zo in deze wat dure maand waarin we weer allerlei dingen voor het huis hebben moeten doen
Ik heb veel te veel op mijn verlanglijst en niets in mijn winkelmandje. Dus het zal wel een flop worden
Haha ik had dit ook. Vind t weer zo overdreven hoe ze er een hele heisa van maken over een paar procent korting (15, 20, 30 veel meer is t niet). Zou me niks verbazen als er straks een countdown klok in beeld komt
Mijn telefoon is te oud voor de app, ben benieuwd wat er nog over is om 19u…