Show je kinderaankopen #3

Wij hebben de ‘normale’ en die hebben we zeker tot ze ruim anderhalf was prima kunnen gebruiken. Ze zat er dan in met haar knieen misschien iets opgetrokken, maar ging prima! Bij ons was het ook een kwestie van ruimtegebrek en douchen vond ze hels.

Gebruiken nu de Flexibath weer voor de baby, zet ‘m op het aanrecht. Lekker makkelijk qua vullen/legen.

Daarnaast ook fijn formaat om evt mee te nemen op vakantie :slight_smile:

1 like

afbeelding

afbeelding

afbeelding

8 likes

Dit boekje is bij onze dochter een dikke hit!

2 likes

Ben zo benieuwd! Vanavond proberen.
Ik heb ook de groene variant, die vindt hij ook heel leuk!

1 like

Magnetic tiles. Andere variant cadeau gedaan en het was meteen een grote hit bij alle kinderen, ook m’n eigen. Dus nu deze gekocht (Lidl)

10 likes

Lekkere outfit. Ik heb deze gekocht voor na keizersnee:

9 likes

Heeeerlijk, is die broek van Hema? Die had ik ook aan toen ik ging bevallen van N.:joy:

1 like

Ja hij is heel zacht en heb hem ook in een maartje groter besteld want viscose krimpt altijd wat.
Ws draag ik ook alleen de top want de vorige keer lag ik ook alleen maar in een tshirt met een netbroekje met kraamverband erin onder een deken.

3 likes

x2 voor alle LOL surprise poppetjes :sweat_smile:

8 likes

Ik heb de stoeltjes nog niet binnen maar zodra dat het geval is laat ik het even weten!

1 like

Deze mobile voor in de zeedieren babykamer :two_hearts:
Merk is Thats mine

34 likes

Een geweven draagdoek voor de zomer, echt een heel fijne en dunne stof! Gekocht via vinted maar de doek is van didymos (ik heb daar nu 2 doeken van en vind ze echt heel prettig)

20 likes

Dochter wil een 'paardjes’kamer en die komt er pas over een paar maanden maar ik ben alvast aan het verzamelen.

34 likes

40% Sale bij Van Tilburg op o.a. Name-It en Lil Atelier…

Voor mijn oudste dochter:

Voor de baby (eind september uitgerekend)

8 likes

Eindelijk een peuterbed voor mn zoontje :heart:

36 likes

Wat een superleuk bedje!

2 likes

Alvast een winterjas van Tumble en Dry via Otrium. Voor maar 21 euro!

4 likes

Dank voor de tip, ik had nog een extra kortingscode dus ook die jas besteld, 2 maillots en een sweaterdress:

6 likes

Linker jurkje is van Levv, de rest van Feetje

7 likes

Stang kan eraf, maar wel handig nu hij af en toe nog besluit opeens niet verder te willen fietsen. En de wielen hebben ventielen ipv massief plastic, ook heel fijn!

5 likes