Heb je ze al binnen? Hoe is de kwaliteit? Ik zag ook stoeltjes bij sklum die ik wel zou willen maar had ook wat negatieve revisies gezien.
Over bakfietsen; beste aanschaf ooit.
Wij hebben geen nieuwe, tweedehands elektrische Babboe curve, 2100€ voor betaald Incl tent & stoeltjes enz.
Echt nog bijna dagelijks plezier van, zeker met mooi weer! ![]()
Ik heb niet deze stoeltjes maar wel een bureautje met stoeltje van Sklum en dat is echt megastevig spul. En mooi ook.
Ah gelukkig! Dan ga ik er ook bestellen.

Voor €15 op marktplaats een dorpje verderop. Zitten een paar kleine gaatjes in het boodschappenmandje maar verder nog heel mooi en er zaten zelfs nieuwe handvaten bij!
We gaan hem op vakantie gebruiken zodat we de duowagen niet mee hoeven nemen en de oudste toch nog even kan zitten als ze moe wordt.
En goed geslaagd in de Hema sale maar ik kan online geen plaatjes vinden
Oh zo leuk, heb die tuinbroek ook besteld ![]()
Ik hem toch wat raars via vinted meegemaakt.
Had kleren verkocht in april en geld ontvangen.
Krijg ik nu het pakketje na 2 maand retour.
Ze heeft het blijkbaar nooit opgehaald. En ze reageert ook niet op mij.
Ging om 35 euro ![]()
Ik verkoop alles nu maar gewoon weer ?
Mijn eerste gedachte (misschien heel raar hoor, maar alles kan…) is dat de koper misschien overleden is ofzo? Heel vreemd idd.
Ja zoiets denk ik ook, dat er iets erg gebeurd is. Koper misschien ernstig ziek ofzo.
Ja dit dacht ik ook maar er staat dus wel dat het gelezen is (en vrij snel al nadat ik contact op nam) maar geen reactie ![]()
Ik heb zoiets ook wel eens gedaan. Gewoon extreem lui. Niet op tijd kunnen halen, toen ging het weer terug en toen heb ik het gelaten. Struisvogelmodus. Kan dus ook m’n tweelingzus zijn
Geloof trouwens niet dat het 35 euro was.
Edit: ik denk dan: O die ander moet het nu nóg een keer opsturen; die vindt dat vervelend - laat maar, hou maar. Geloof dat diegene geen berichtje meer heeft gestuurd trouwens (en ik ook niet hoor). Maar om aan te geven dat ik dit wel herken… Is dit een biecht?
Ooh dat tuinbroekje staat al maanden op m’n verlanglijstje bij Zalando ofzo. Maar kan het niet verantwoorden, ze heeft al zoveel ![]()
![]()
Och dat aardbeien rompertje♥️
Love alles💜
Nee ik had hiervoor zo’n normaal baby badje op een standaard maar dat is dus nu te klein voor haar om een beetje leuk in te zitten/spelen. En staat inderdaad ook heel erg in de weg
Ik zou als ik jou was meteen voor de grote gaan en dan met dat baby zitje erin?