Eindelijk een peuterbed voor mn zoontje
Wat een superleuk bedje!
Dank voor de tip, ik had nog een extra kortingscode dus ook die jas besteld, 2 maillots en een sweaterdress:
Goeie tip! Kende de site alleen van naam. Nu een jas voor de jongste zoon bestelt. Weet iemand hoe Vingino valt? Heb 98/104 besteld maar dat is eigenlijk aan de ruime kant…
Stang kan eraf, maar wel handig nu hij af en toe nog besluit opeens niet verder te willen fietsen. En de wielen hebben ventielen ipv massief plastic, ook heel fijn!
Lijkt verdacht veel op mijn “na-5-minuten”-foto van gister
Ik had alvast een speeltent met kruiptunnel gekocht voor de 1e verjaardag
Wij hadden vroeger een tentje en tunnel van ikea, dat vond ik altijd zo ontzettend leuk!
(en als ze even geen zin hebben in elkaar dan kunnen ze ook nog allebei in hun eigen tentje gaan zitten hahahaha)
Misschien nog wel een beetje vroeg om dan al te geven, maar ik denk dat kruipen door de tunnel al wel leuk is. Ze hebben trouwens ook al 3 weken plezier met een hele grote kartonnen doos, daar in kruipen en spelen, dus ik hoop dat de tentjes ook in de smaak vallen hahaha
Tipje als je iets bij liewood bestelt : alles is zoveel kleiner dan het lijkt oo de foto
(speelgoed, kleding weet ik niet)
Ok ietwat vroeg maar ik heb alvast voor Sinterklaas net onderstaande tafel met alle toebehoren voor 45 euro op Marktplaats gescoord. Ik kan nu al niet wachten om mijn treinfanaat hiermee aan de gang te zien
Wow wat een coole! Goeie deal ook
Echt heel erg leuk! Goede vondst!
Pfff… oh hier kan ik echt slecht tegen. En dan best een flinke prijs vaak.
Ja wel in de 60% sale gekocht maar als je hier de volle pond voor betaalt wordt je wel flink genaaid. De dominosteentjes zijn ook kleiner dan op de plaatjes lijkt.