Hoezo word je genaaid? Er staan toch gewoon afmetingen bij? Kan me voorstellen dat het tegenvalt als je die niet gecheckt hebt, maar vind het ook vrij naïef om op foto’s van internet af te gaan.
Rustigggg joh, ik bedoel gewoon dat het er anders uitziet op de foto
Ik zou hier als kind echt mee losgaan. Presentaties geven over mijn tekeningen enz
Onze oudste heeft deze ook voor haar 3e verjaardag gekregen van opa en oma en is een grote hit!
Voorspelen/samenspelen creeert weer nieuw spel toch
Serieus? Ik vind het echt enorm vallen.
Hier ook lang en smal… maar hier zakt alles van zijn reet… zelfs een maat kleiner hahah.
Geweldig! Wat een goede deal. Mijn zoontje zou dit ook fantastisch vinden.
Deze vandaag opgehaald via Marktplaats. Kind is dolgelukkig.
De verkoopster had ook nog een mooie houten schommel voor wat oudere kindjes waar ze graag vanaf wilde. Die mochten we ook meenemen dus uiteindelijk twee schommels voor 5 euro.
Oh dat rolpapier hebben we niet! Rest vorig jaar voor z’n verjaardag gehad. Is echt een hit. Leuk om te tekenen of juist om schrijven te oefenen.
Echt jeugdsentiment. Ik denk dat dit ongeveer het meest mee gespeelde speelgoed is van mijn en mijn broertje en zusje. En wij hadden nog niet eens het papier! Echt leuk, schooltje spelen etc. inderdaad.
Ik vind hun site zo irritant. Als ik op maat zoek krijg ik de helft niet.
Zeker !
Eindelijk ook gekocht! Hij is nu in de sale bij Hello Archie!
Ik heb er zoveel over gelezen hier op het forum dat ik nu al enthousiast ben, haha.
Hoop dat hij er met z’n 15 maanden al in kan staan!
ik zit hier dus ook al tijden naar te kijken, maar wij hebben thuis zo’n IKEA opstap kruk voor bij het aanrecht en ik kan mezelf er niet van overtuigen dat zo’n toren echt wat toevoegt mbt dat krukje
weet iemand een reden waarom ik wel zo’n learning tower zou kopen? behalve dat ze niet kunnen vallen maar ze staat nu best stevig en valt nooit van dr kruk
Nou ja even als ‘tegengeluid’, wij hebben deze learning tower ook aangeschaft en bij ons is het vooralsnog wel een beetje zonde van het geld geweest. Kind wil er nooit in staan, ze kan er ook nog steeds niet zelf in klimmen en als ze er wel eens in staat, wil ze er binnen 5 minuten weer uit. Misschien komt het nog (ze is nu twee jaar) maar ik hoop dat de tweede er t.z.t. enthousiaster van wordt.
Inderdaad wat @anon3219017 zegt en hier kan je ook een tafeltje van maken om aan te spelen en eten. Dat lijkt me ook heel leuk.