Show je kinderaankopen #3

En de dekbed overtrekken?:grin:

3 likes

@Feline en de andere ook ikea!

5 likes

Zeeman

18 likes

Deze hadden wij ook voor E! Hij vond vooral het spiegeltje geweldig. Lag hij naar zichzelf te kijken en kletsen.

3 likes

Alles H&M, nu 20% korting op alle kinderkleding en home

12 likes

Is dit met een code of moet je een bepaald niveau member zijn ofzo? Ik zie de korting niet in de app staan.

3 likes

Oja zie nu dat het early access is voor plus members, zal voor de rest dan vanaf morgen zijn gok ik :blush:

2 likes

Aaaahh ja daar heb ik nu niet genoeg punten voor, vandaar! Ik zie nu staan dat er vanaf morgen korting is idd. Dan ga ik morgen kijken, bedankt voor de tip!

1 like

37 likes

H&M opbergbankje

20 likes

Omg wat afgrijselijk hahahahahaha

1 like

Waar heb je deze kleren gekocht? De zwarte en roest kleurige broek vind ik super. Mijn dochter heeft hetzelfde model in het roze en het staat haar zo goed :grinning:

2 likes

Voor als het ooit weer gaat regenen

3 likes

Aah shoot, voor niets besteld dus. Nou ja, dan bestel ik morgen maar weer en retour ik deze pakket gewoon :sweat_smile:

4 likes

Voor mijn dochter

Voor de baby :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

ahh echt geweldig dit!! Jammer dat mijn dochter al maat 28 heeft!!

3 likes

Dat jasje moet wel van Lindex zijn, maar ik zie ‘m niet op de site? Wil ‘m ook! :heart_eyes:

3 likes

Haha klopt! https://www.lindex.com/eu/p/8367818-7268-lilac-water-repellent-padded-jacket

1 like

Nice! Dankjewel!

1 like

Moet.echt niet in dit topic kijken…

Influenced door @Cactuss

En een Paw patrol trui voor de fan
En een te schattig pakje voor de baby. Dat er volgens mij geen knoopjes bij het kruis zit neem ik maar voor lief.

8 likes