Vriend is al vanaf z’n jeugd obsessed met koekie monster dus moest die wel mee bestellen
Ah zo sneu ze zijn zo leuk! Welke maat?![]()
Petit amelie ![]()
Ben in Frankrijk dus uiteraard even langs Petit Bateau geweest. Dat blauw-wit gestreepte pakje is net een kussentje, zo zacht
Mix voor baby en peuter. Alles van de h&m
Moet nu wel eerst de kleding die ze al hebben sorteren. Anders verdwijnt er zoveel ongedragen.
Peuter moet nog wel nieuwe laarsjes en muts etc.
O zo leuk. Heb het 2e boekje meteen ook besteld voor onze baby ![]()
Ik had ook een bestelling geplaatst hij de h&m, maar vind het broekje en het boxpakje best dun. Is dat normaal? Ik heb juist wollen kleertjes uitgekozen vanwege de warmteregulatie (wij wonen in een tochtig huis), maar heb er nog geen ervaring mee.
Ik heb geen ervaring met wollen leggings (en bivakmutsen) van H&M, wel van Dilling en die zijn inderdaad best dun qua dikte vd stof. Maar wel lekker warm in de winter, hier geen klachten gehad over koud hebben en ze voelen daarna ook gewoon lekker warm.
Oke, thanks! Dan zal het wel goed zijn.
Echt super schattig en vond deze pakjes van de h&m met die ritsen echt het fijnste als pyjama s’nachts. Dan hoef je niet 1000 drukknoopjes dicht te gaan maken
Ja die pyjama’s met ritsen en voetjes zijn ook echt top. Echt in elke maat gekocht toen. Dit is een iets dikker pakje van sweatstof, ook heel handig!
Als mensen fan zijn van boxpakjes/onesies/pyama’s met rits, kijk dan ook eens bij Zipster.
Wat ik fijn vond in de eerste maanden dat je van die flapjes aan de mouwen/pijpen had die je om de handjes/voetjes kan slaan. Mijn baby trapte haar sokjes altijd binnen 3 seconden uit en had in de winter van die ijsklomphandjes.
Ah wat leuk! Als je ze nog hebt en door wilt verkopen houd ik me aanbevolen ![]()
Waar is het jasje van?