Oh sorry, ik zie nu dat het er niet bij staat! Hij is van next, gekocht via Zalando
Afgelopen winter wilde ze steeds haar wanten niet aan, ze wilde ook ‘van die handschoenen voor alle vingers’ die de grotere kinderen hebben. Nu alvast gekocht, en aangezien die dingen continu verdwijnen gelijk maar vier paar.
Ik MOET deze combi hebben
Ja leuk he! Samen voor 10,-
Bij de AH. Stond geen prijsje op en toen ik het bij de kassa vroeg had ik het eigenlijk terug moeten leggen, zo duur. Maar ik was te zwak.
Gelukkig wel dishwasher safe, dat had ik eigenlijk niet verwacht met dit materiaal, dus dat valt weer mee.
Ik had het eigenlijk snel verdrongen haha en heb geen bonnetje, het was geen rond bedrag en voor m’n gevoel ging het naar de 30 maar zie hem op Bol voor 25,48 dus waarschijnlijk is het dat geweest.
Ohh héél schattig allemaal
Ochtenden worden weer wat frisser, dus even snel op vinted wat geshopt, ook voor naar de opvang ideaal.
Dat vestje
Is dit dan iets goedkoper bij jullie dan hier? Of net dezelfde prijzen?
Dat vestje is echt te lief
is dit een ledikant-dekbed?
ik zag laatst op insta een opgemaakt ledikantje (dus met dekbed en kussen ipv met niks en alleen een kindje in slaapzak) en het zag er zo knus uit, leek me echt een heerlijk holletje om in te gaan liggen
zoiets zeg maar
ik wist helemaal niet van het bestaan af - vanaf wanneer doe je zoiets?
Ja ik vind die dekbed haat ook zo raar? En dan ben je bevallen, leggen ze je kind in een plastic bedje (wat niet zou mogen volgens cb omdat het niet open is) en ze gebruiken dan ook nog eens een dekbedje
H&M Home!
Superleuk! Waar is die letterposter van?