Echt super schattig en vond deze pakjes van de h&m met die ritsen echt het fijnste als pyjama s’nachts. Dan hoef je niet 1000 drukknoopjes dicht te gaan maken
Ja die pyjama’s met ritsen en voetjes zijn ook echt top. Echt in elke maat gekocht toen. Dit is een iets dikker pakje van sweatstof, ook heel handig!
Als mensen fan zijn van boxpakjes/onesies/pyama’s met rits, kijk dan ook eens bij Zipster.
Wat ik fijn vond in de eerste maanden dat je van die flapjes aan de mouwen/pijpen had die je om de handjes/voetjes kan slaan. Mijn baby trapte haar sokjes altijd binnen 3 seconden uit en had in de winter van die ijsklomphandjes.
Ah wat leuk! Als je ze nog hebt en door wilt verkopen houd ik me aanbevolen
Waar is het jasje van?
Hema!
Hoe vind jij dat ze vallen?
Mijn dochter heeft al een tijdje donsje laarsjes van 18-24 mnd en die zijn nu nog steeds best wel ruim/zitten goed.
Dus ik twijfel om nieuwe te bestellen voor het najaar vanaf 24 mnd ( wat ze dan al is) maar durf het niet echt aan nu om die reden
Ben bang dat vanaf 24 mnd helemaal groot valt.
In bijv nike heeft ze gewoon maat 22.
Ik denk dat het wel warm genoeg is voor de winter (met nog een truitje eronder enzo)!
Ik heb het boekje binnen, super leuk Aanrader, zeker voor dat prijsje.
Maar we weten 1 dier niet haha. Rode panda? Aapje? Gelukkig hebben we nog even voor onze baby het aan ons zal vragen en we een antwoord moeten hebben
Dit setje heb ik nu in 3 maten. Was mn lievelings toen ze net geboren was en nu nog een keer gevonden.
Alles zara via vinted
Verlof en de leukste baby ter wereld is echt niet goed voor je portemonnee
Vinted koopjes en H&M sale
Puckababy mini want mijn kleine kaasvlinder groeit al bijna uit haar Piep 🥹
H&M pyjama
Hema, dit is m’n lievelingspakje nu, dus ook een maatje groter gekocht)
MarMar
GAP
Beide La Redoute
Z8
H&M - geinfluenced door @Bospaadje

Waar heb je dit gekocht? Superleuk allemaal. Ben vooral benieuwd omdat ik het altijd zo lastig vind om leuke maillots te vinden.
Waar is de mooie
Jurk van?