Show je kinderaankopen #3

Sorry dubbelpost. Mijn aankopen op de IJ hallen vandaag. Ik heb een tweede waterschoen, maar kon ik even niet vinden zo snel voor de foto.

8 likes

Ja ik heb hem ook besteld! Zat juist te twijfelen of hij niet dun was maar toen de legging binnen kwam was ik echt verbaasd hoe dik hij was.

3 likes

Hema en zara via vinted

19 likes

Alvast wat warme aankoopjes gedaan voor najaar/winter: Engel jasje in maat groter en Dilling rompers. Had voor de baby nu altijd katoenen rompers. Ben benieuwd hoe het me vergaat met apart (wol) wassen etc. Maar het lijkt me heerlijk warm.

En wat Zeeman shoppings :grin:

9 likes

Voor de peuter, Zeeman

15 likes

Werkt helaas alleen wanneer de plaats een unieke naam heeft.

2 likes

Ga zeker een paar merken van je lijstje opzoeken! Thanks!

Wij hebben zelfs items van:
Ammehoela
Mini Rodini
Mingo
Dilling (wollen rompers)
Lindex (blijkbaar dus niet zo’n goede keuze)
Engel Natur (jasje, en t pakje vind ik ook heel fijn voor in de draagzak, op de fiets of in de kinderwagen )
Tweedehands
Geluk met vrienden die dure smaak hebben en spullen uitlenen
Geluk met een moeder die van breien houdt en dus veel vestjes maakt😁 sowieso vind ik wollen items oversized al heel mooi staan, dus draagt m’n zoon ze heel lang en ze zijn nog steeds heel mooi voor een volgende ronde. (van Engel en dilling bijv)

Geen duurzaam merk, maar wat wel heel lang mee gaat:
-bamboe rompers van Hema
-kleding van Arket

• ik zwicht nog wel eens voor wollen items van H&M of Zara wat verder natuurlijk geen duurzame merken zijn
7 likes

Hoe weet ik wat echt is :sweat_smile:, help!

3 likes

Deze nog voor m’n zoontje :pleading_face: (c&a)

18 likes

Heb je misschien een linkje? Kan m niet vibdrb

Oké ik zit me al sinds ik je post gister zag af te vragen wat dit voor ding is! Duss care to explain?

3 likes

Een zwemband voor tweelingen denk ik toch?

2 likes

Past zo’n baby dan met d’r billen in dat kruis?

Oja hahaha het is inderdaad een zwemband waar 2 kinderen in kunnen. En ze gaan dan met de benen langs die banden heen, dus ze zitten dan inderdaad op dat kruis :blush:
Dan kunnen ze ook een beetje chillen en spelen. Want in de swimtrainer zijn ze de hele tijd super actief dus dan worden ze ook wel sneller moe.
Als ze geen zin meer hebben in elkaar dan draaien we ze maar allebei een andere kant op.

4 likes

:blush:

4 likes

Oh wat leuk :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:! En ook fijn dat de ander ook eventjes zonder de babies kan zijn.

1 like

Eindelijk een jasje van Engel in de juiste maat, leuke kleur en fijne prijs kunnen scoren op Vinted :partying_face:

21 likes

Deze babygym, die echt gigantisch bleek in het echt :sweat_smile:

Hema jasje via vinted:

10 likes

Ik kwam voor goedkoop slaapzakje voor de opvang. Maar werd wat meer
Allemaal zeeman.
Peuter en baby

12 likes

Wel een hele leuke gym!

2 likes