Wat schattig! Panduro zit bij ons om de hoek, kleuter wil daar ook altijd naar binnen (niet handing want ze denkt ik onbeperkt geld kan uitgeven met mijn pinpas: ze wil altijd ‘even iets kopen’ of ‘naar een koffietentje’, we doen iets niet goed in de opvoeding geloof ik )
@Ovenschaal haha herkenbaar, hier ook een die regelmatig zegt “dan moet jij even een nieuwe kopen mama” of “dan moet je dat even bestellen”.
Haha hier ook. In de winkel.bij alles, vind je die mooi? En gooit dan al in de winkelmand.
Waar heb je die kinderkookset vandaan
Van de wibra!
Ik had van H&M van die warme geruwde leggings en wat andere items zitten voor het ELLE shoppingweekend. Nu is opeens mijn mandje leeg en zijn die leggings allemaal niet meer leverbaar.
Is er een pre-event voor member ofzo geweest waarbij alles leeggeroofd is?
Pff ik dacht eens slim te zijn en tot een sale te wachten…
Ah wat zuur! Ik las in een ander topic dat members eerder toegang hadden.
Ja sinds vandaag (volgens mij was het om middernacht al) voor members inderdaad. Zo jammer, ik wilde ook wat dingen die nu uitverkocht zijn.
Ja gisteren en vandaag al pre-access idd.
Misschien een idee om zelf ook member te worden? Is gratis en je spaart met iedere aankoop punten voor korting + regelmatige sales voor members (paar weken terug was er ook een member sale al paar dagen eerder op de kindercollectie).
Blijk gewoon member te zijn, maar ik heb blijkbaar uit irritatie over de vele mails de nieuwsbrieven al lang geleden uitgezet. Nu maar weer even aangezet, maar heb alweer 3 mails van H&M binnen, dus hoe lang ik het volhoud?
Oh dat is irritant zoveel. Ik heb die mails denk ik ook uitstaan, maar open zeer regelmatig de app
Mn halve winkelmandje was ineens op, had ff geen rekening gehouden met sale. Toch eea gescoord voor babe
Moest even een wandeldoel hebben met de baby, rondje kringloop en deze gescoord voor de oudste als decembercadeau. We spelen steeds meer spelletjes met haar en tellen gaat haar ook goed af, dus lijkt me echt leuk dit straks samen te spelen.
Als je belooft hem in slaap te wiegen en dan daarna vooral niet weg te leggen mag je hem wel een middagje lenen
Oh dat issie zeker hoor, zolang hij maar aan je geplakt zit en na 2 dagen nonstop geplak ben ik er ff klaar mee, maar goed ik weet ook dat dit veel te snel over gaat
Oohhhh
Wie kan mij vertellen hoe vans vallen voor de kleintjes? Groot, klein, normaal? Ik heb het forum al even doorzocht maar kon het antwoord zo niet vinden.