Volgens ups zou ik vandaag mijn ielm pakket moeten ontvangen. Na contact op te nemen (via twitter) ging het ineens heel snel!
Waar is dat leuke panterbroekje van
Wat een leuke stijl!!
Dankje!
Little things en 9up9down vind ik zelf erg leuk! Wel met name merkkleding. Zara heeft ook een grote kidsafdeling
Allemaal via Vinted. we halen ook geregeld wat via Kringlopen als het er nog netjes uit ziet.
En ook genoeg nieuw.
Copycat @SpeedOfSound maar past zo goed bij m’n dochter en de maat was bij zalando uitverkocht.
O goed om te weten. Was al benieuwd naar de levertijden bij dilling
Wat een leukerd, waar heb je hem gekocht?
Ik heb mijn Dilling order ook vandaag ontvangen (vrijdag besteld).
En heb mijn Vinted portemonnee weer eens opgemaakt Voelt een beetje als gratis shoppen, maar zo werkt het natuurlijk niet haha.
Heel goede deal kunnen vinden. Hopelijk is hij in het echt ook nog in mooie staat

En ook nog deze voor in de kinderwagen als het echt mega koud is

Ik vind dit echt een geweldige trui, maar zo duur bij H&M

Als iemand deze trui toeoevallig nog in maat 68 heeft en wil verkopen hoor ik het graag!
We hebben zwemluiers van de buurvrouw gekregen. Dus we gaan binnenkort een keertje babyzwemmen.
En deze mega uitgave (niet van Vinted). Maar we kunnen het newborn kuipje lenen van mijn schoonzus. Lijkt me super gezellig om zo met de baby aan tafel te zitten

Van Dille en Kamille
Hebben ze het jurkje niet eens geleverd:sob:
Prenatal, met 20% korting allemaal. Oudste, middelste, baby.
Dat kids gallery valt wel ruim zeg, blij dat ik voor de meiden hun huidige maar heb besteld want daar kunnen ze nog wel ff mee vooruit (is zelfs nog ruim). Die broek voor de baby is een 62… maar mn man zei meteen die past hij alsie kan lopen joh. Wilde deze outfits eigenlijk ook aandoen als we foto’s gaan maken over 2,5 week en alhoewel sommige 56 al te krap zit, geloof ik niet dat deze broek dan mooi genoeg zit de trui lijkt in het echt ook mini vergeleken met die broek, maar wel zelfde merk. Dus twijfel nog wat ik met zijn outfit doe.