Show je kinderaankopen #3

Wat extra kleuren bolletjes

Voor project babydeken

41 likes

Zooo leuk zo’n deken!

5 likes

Alles wat ik van de week had besteld is maat 92. Toch nog wel heel groot allemaal.
Dus nu even nog wat lange mouwen shirts in maat 86 en 2 lekkere pakjes zodat we het hier eerst nog even mee uit kunnen zingen.

Zo lastig al die maten en wanneer ie nou ergens uitgegroeid is. Vooral met een seizoenswissel :woman_shrugging:t4:

3 likes

Hoe valt Next? Kan kiezen tussen 80-86 of 86-92… Ze zit nu net in 80.

1 like

Ik heb geen code ontvangen vandaag :sob:
Is er ergens anders vandaag nog Mini Rodini of Maed for mini met korting te vinden?

FEEST20 is het voor dreamoutloud.shop
Blabloom heeft 10 procent korting en Nickis.com 15 procent met ellis15. Die laatste heb ik nog nooit besteld, kwam langs in een instagram reclame.

2 likes

Over het algemeen vind ik het redelijk groot vallen, dus ik zou voor 80-86 gaan. Mijn dochter zit al eventjes in 80, sommige merken 86 en 80-86 van next is soms zelfs nog aan de grote kant.

1 like

Gonge rivierstenen en heuveltoppen. En ringen van een ander merk (staan niet op de foto). We merkten dat er een actieve binnen activiteit nodig hadden voor slecht weer. Dus dit is ‘als-het-buiten-regent-speelgoed’. Vandaag al drie buien gehad en dus heeft onze peuter (bijna 3) er al drie keer mee gespeeld. Lekker actief parkour gemaakt en er over heen gespeeld. Maar ook bedenken hoe ze het wil hebben is een activiteit an sich, dan roep ik kijk het regent! En rent ze er heen en gaat alles uit leggen. En als de regen weg is ruimt ze het zelf weer op, nu nog dan :sweat_smile:

Bizar duur speelgoed, maar schijnt lang mee te gaan. En ze had er al veel mee in de bieb mee gespeeld en op de opvang dus we wisten dat ze het leuk zou vinden.

24 likes

Eerste schoentjes die perfect aansluiten op zijn voet en die overal bij passen :+1:t2: Nu hopen dat hij die eerste stapjes binnenkort ook echt gaat zetten :sweat_smile:

Bedankt voor de tip @Ohappyday! We werden bij Nolten echt goed geholpen en hadden geluk dat het nog net rustig was. Eerste paar zat meteen goed.

8 likes

Wat leuk!! Ik ga hier ook eens naar kijken :slight_smile: iemand toevallig een site gezien met een kortingscode (Elle?) voor Engel Natur jasjes?:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Mijn zoontje van 3,5 zit bij die combimaat ook al in 110/116. Vind die dubbele maatvoering beetje misleidend haha

10 likes

Ja hier gaat ze (in juli 3 geworden) ook al na 110/116 toe als het dubbele maten zijn, zeker qua bovenkleding. Gisteren had ze een trui aan van Hema in 98-104 aan en die was gewoon te kort bij der middel (nog van afgelopen winter). Qua broeken zit ze dan wel nog in 98, maar ze is smal en heeft een lang bovenlijf. Wat langere truien ed durf ik nog wel in 104 te kopen, want is niet zo erg als die wat korter vallen maar tshirts etc allemaal in 110-116.

2 likes

afbeelding

21 likes

Ja vind ik ook! Mijn dochtertje is 2,5 en 92/98 valt vaak net goed, maar inderdaad geen ruimte tot groei. Maar 98/104 is weer zo overdreven. Nu heb ik winter kleding voor haar gekocht, maar ben ik bang dat ze die tegen de winter al niet meer past :face_with_spiral_eyes:. Ze heeft hele lange benen, en is heel smal, dus vaak zijn broeken 98 goed alleen qua omvang altijd groot. Echt, kindermaten :face_with_spiral_eyes:.

3 likes

Even teruggezocht, maar mag ik vragen waar je de Gonge set heb gekocht? Ik kan de rivierstenen in het pastel vinden, maar de heuveltoppen alleen in de harde kleuren

1 like

Is dit Zara?

1 like

Krijg het niet terug gevonden in de mail, maar ook niet als je googlet op rivierstenen nordic? Zo heet de kleurstelling in ieder geval. Er zijn ook webshops waar de prijs zonder btw wordt getoond omdat die zich richten op opvang etc, maar kun je gewoon als particulier bestellen ook, volgens mij heb ik bij zo’n webshop besteld.

4 likes

Oké dankje, ik ga nog even verder zoeken!

2 likes

Ja behalve de schoenen rechtsonder op de eerste foto, dat zijn Blundstones. En de jeans is van Lil Atelier.

1 like