Show je kinderaankopen #3

Ben benieuwd! Toch voor de pastel gegaan want die staan denk ik mooier in huis :face_with_hand_over_mouth: (ook al vind ik het jammer dat daar geen echte groen bij zit).

17 likes

@Suikerklontje Ik vind dat de grotere maten van de Hema klein vallen. Mijn zoon is net een paar maanden 4 jaar en truien maat 110/116 zijn hem al te klein.

3 likes

Beenwarmers van Hoppediz voor in de draagzak en op de fiets.

10 likes

Oh wat slim, beenwarmers voor in de draagzak! Daar ga ik ook naar op zoek nu het frisser wordt!

5 likes

Het broekje van mijn zoontje stroopt altijd zo op in de draagzak, dus dit leek me een goede oplossing. Ze zijn ook van wol, dus lekker warm en als het goed is kan hij ze heel lang aan.

3 likes

Ik heb hem bij Kidsdeco.nl besteld, maar je kunt ze op veel verschillende webshops vinden als je zoekt op Stapelstein!

1 like

Dit baby jasje waar ik de juiste kleur onmogelijk van op de foto kreeg, maarja. :grimacing:

19 likes

Zara voor de jongste.

2 likes

Ik had nog een kado kaart van prenetal. Een of andere manier met kado kaarten moet ik altijd nog best wat bij leggen.

Kleding en matchende pyjama’s

En dit veel te kleurrijke/hysterische speelgoed voor de baby.

8 likes

Voor de opvang 🥹

afbeelding

En extra slabbetjes (voor in het opvangtasje) met Elle korting voor mijn spuugmonstertje :smiling_face_with_tear:

12 likes

Van Levv

12 likes

Mijn joekel van 3 zit ook al in 110-116 van de Hema, terwijl 110 van de Zara nog best ruim is. Argh, waarom zijn die kindermaten zo lastig? En die leeftijden in die maten let ik helemaal niet meer op, want dat slaat nooit ergens op. Mijn andere joekel (6 maanden) draagt al maat 74, terwijl ze van Hemakleertjes nog prima in 68 past. Die babykleren vallen dan weer een stuk ruimer gek genoeg.

1 like

Winterjas voor de jongste, van Name it

9 likes

Ik heb net bij de Hema de 122/128 truien omgeruild voor 110/116 want het was met zijn 115 cm echt nog veel te groot. Terwijl hij al tijden de hema vesten maat 122/128 draagt. kledingmaten logica.

2 likes

Oeh waar is dit van? Superleuk!

1 like

34 likes

Ahh leuk! Hopelijk krijg jij het eerste jurkje wel goed geleverd ik baal nog steeds

Dit vind ik nog het meest irritante, dat het niet alleen per merk/winkel scheelt, maar ook nog binnen merken :rage:

3 likes

Waar is dit van? Wil het allemaal!

1 like

Voor aan de kinderwagen

27 likes