Haha ja precies dat, ik vind hem ook heel leuk staan inderdaad!
Wat een leuk boekje de eerste, meteen even opgezocht kende ik niet! Mijn kindjes dragen zelf ook af en toe een djelebba dus meteen besteld
Oh wat leuk! Hier ook een grote Bing fan (en Bumba). Denk dat ik voor haar 2e verjaardag ook een Bing taart ga geven. Die vind ik eigenlijk toch wat leuker dan Bumba
Haha! Dat duurt nog zoo lang. Maar ik begrijp het wel, superleuk die spijkerjurk
Reistafel bij bol voor in de auto. Bandje kan om de stoel heen en leunt dan op de zijkanten van de stoel of benen van het kind. Zit vaak alleen met de peuter en ze laat alles vallen en wil graag toch entertainment. Anders valt ze in slaap (met drama dutje / nacht als resultaat). Ben benieuwd of hij gaat bevallen! Dat witte is transparante folie waar je een tekening onder kan doen. Ze kan dan met stiften erop kleuren en dat kan je dan weer wegvegen.
Een vilten kerstboom. Kan hij lekker zelf de versieringen plakken en hopelijk de echte kerstboom met rust laten.
Oh wat leuk! Waar heb je dit gekocht?
Ali . Kreeg hem regelmatig als reclame op insta voor 10x de prijs.
Action heeft ze nu ook liggen voor 3,99 ofzo!
Garderobekast want de commode werd te klein om al zijn spullen in op te bergen. Dit is de Lily van het merk Woood.
Ik heb deze vorig jaar gekocht, maar direct na kerst in de prullenbak gemikt. Alles viel er continue vanaf, zelfs toen ik mn eigen klittenband gebruikte. Het bleef gewoon allemaal niet aan de boom plakken. Zo jammer.
Oh wat zonde idd. Geen aanrader dus.