Show je kinderaankopen #3

Oh, waar is het van? :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Inderdaad van Little Dutch haha! De Little Goose collectie!

2 likes

Ik heb dit bijtje hiervan gekregen, maar ik vind het zo stom dat 'ie maar vier pootjes heeft :smiling_face_with_tear:

4 likes

21 likes

Ik ben weer heerlijk bij de kringloop geslaagd, mn beste aankoop is deze mobile.
Ik had een simpele die je zelf op moet draaien maar dit is een genot, hopelijk is t niet alleen t nieuwe wat haar zo bezig houdt.

Verder nog wat speelgoedjes voor de afwisseling. En alvast voor 5 dec.

10 likes

Ik vind het zo leuk dat als ik scroll ik zonder op te letten wie wat koopt, jou altijd er zo tussen uitpik!

3 likes

Goede catch! Ik had een soortgelijke als deze en die was hier echt heel lang populair.

1 like

Ah leuk om te horen, maakt me nog blijer met mn vondst. Tot hoe oud ongeveer?
Mijne is nl al wel 4 maanden. Was wel leuk met speelgoed uitzoeken bij de kringloop, gaf t gewoon aan haar en als ze er wat mee deed/het iets vond kocht ik het.

3 likes

Haha ja, ik zag ook niet meteen wie dit postte en dacht meteen van oooh dit is ook echt iets voor @Electric !

3 likes

Dille en Kamille had vorig jaar ook zoiets. Maar dan zonder diertjes.

1 like

Vinted

7 likes

Dit is hier echt een hit. Vooral de gans, die kun je goed in je mond of oogbal duwen. :smiling_face_with_tear:

1 like

Er zitten ook wat sinterklaas cadeautjes tussen
Alles Vtech behalve hema watertoren.

7 likes

Ik kijk er nu al naar uit om de liedjes te leren kennen. We kennen verder van letterlijk zo’n 30+ andere vtech dingen alle tekst :crazy_face: dochter is mega vtech fan haha. En ze zegt ook dat de baby alles van vtech moet dus het hertje en leeuwtje zijn voor de baby.

Edit als ik er over nadenk… Ik denk dat ze zelfs wel 100+ vtech apparaten heeft gehad in die 10 jaar haha. Al die toet toet autos en zoef zoef dieren alleen al :laughing:

4 likes

Alleen dan met dreumes biscuit, een dierentoeter en een zakje met panterprint. En ik hoop dat het kant en klaar is :joy:

22 likes

Ben heel benieuwd naar wat het zeep pompje zegt haha

3 likes

Hahaha ja wij hebben nu 2 toet toet auto’s en soms spoken die liedjes zo door mijn hoofd :joy:
Ik vind het wel fijn dat je het geluid ook uit kan zetten. Dat zei de buurvrouw meteen erbij toen ze die auto’s cadeau gaf hahaha
Ik denk dat ik anders helemaal tureluurs zou worden.

3 likes

Haha ja ik ben ook wel benieuwd. Ik dacht eigenlijk dat het een echt werkend zeeppompje was en na het bestellen zag ik dat het niet zo was :smiling_face_with_tear: . Hij kost nu trouwens maar iets van €6 op bol, daar heb ik hem gekocht.
@appa yep, elke dag zing ik wel liedjes omdat ze in mijn hoofd zitten haha… ben het wel gewend en ik heb ‘t maar geaccepteerd :sweat_smile:

1 like

Van de laatste tijd:

Voor de jongste:

Regenjas van Hema

Allemaal van Zara

Van H&M

Voor de oudste:

Allemaal Zara
(de trui weigert ze te dragen dus die gaat door naar de jongste)

H&M

Hema

En nog een winterslaapzak via vinted.

7 likes

Die roze jas heeft mijn dochter ook. Ze is echt zo’n lekkere puffy wolk er in. Heerlijk

1 like