Ja van de Zara! Vind m ook mega lief
Dat vest wil ik!! Fantastisch!
Er zit ook nog een beetje glitter in!!
Jullie zijn weer klaar voor de scandinavische winter, de opvang zal tevreden zijn
Misschien wel maar ik zit niet genoeg in de zweedse kindercultuur om dit soort dingen te weten haha, het overvalt me elk jaar een beetje
Ik ben al heel tevreden dat ik haar al een paar weken 's ochtends een muts op doe (vind mijn vriend overdreven), als je dat niet doet levert het zeker afkeurende blikken van de juffen op. Dat hoort in oktober bij de standaard kinderoutfit
Geen wonder dat 't in Scandinavische landen de standaard is om allebei fulltime te werken, hoe kan je anders ieder jaar die wintergarderobe betalen?
Ooh! Haha dat is wel een verschil met Nederland idd. Ik vind het trouwens superleuk om je posts over de opvang en aankopen te zien, soort inkijkje in een “andere wereld”.
Haha, zullen die Zweedse juffen mij zeker gek aan kijken: ik was vanmiddag even met de kinderen winkelen en het regende. De middelste schopte steeds haar regenlaarzen uit, vet irritant. Dus die heb ik onderin de wagen gelegd. Sokken dragen doet ze ook niet aan, dus heb wat rare blikken en opmerkingen gekregen zelf vond ze het volgens mij wel leuk die blote voetjes in de regen, want ze gooide ze ook steeds aan de zijkant naar buiten zodat ze extra nat werden
Haha heerlijk toch!
Ja als ze koude voeten heeft hoor ik der wel denk ik dan. Woensdag werden in de woonwinkel der schoenen en sokken ook uitgetrokken ze is heel die winkel op der blote voeten door gegaan
pick your battles hoor.
Wat kleertjes vooruit gekocht, omdat familie naar de UK gaat en ik daardoor eindelijk wat bij Cath Kidston kon kopen zonder invoerkosten:
Ohh deze is te leuk!
Haha wat stom, vooral met die tekst erop?