Show je kinderaankopen #3

Vinted aanwinsten :heart:

12 likes

Hier ook weer wat gescoord op Vinted!

9 likes

Deze vind ik heel leuk! Ik kan het merkje niet zien als inzoom. Waar is die van?

1 like

Bobo choses, nieuw is ie 89 euro :sob:

4 likes

En dan ook nog 77% synthetisch voor dat geld :scream:

7 likes

Woow Jantje… die sjaal ook

1 like

Extra slaapzak. Buikgriep 🫠

7 likes

afbeelding
afbeelding

Moeten weer eens vervangen worden

7 likes

IMG-20221016-WA0004
2 half buckle draagzakken, eigenlijk doet m’n man ze cadeau aan me voor m’n verjaardag.

9 likes

Zijn ze wel even langs als de gewone bibs?
Ik heb zo’n vlinderachtige bibs geprobeerd, maar die is veel korter, dus daar kan mijn baby helemaal niets mee :sweat_smile:
Als die nieuwe ook zo kort zijn ga ik die ook niet proberen.

2 likes

Ik hoor graag hoe ze bevallen!

2 likes

Superlief, dank je! Ze lijken wel even lang ja. Als mijn voorraadje op is ga ik het misschien ook eens wagen.

Ik ben ook over gegaan op die platte en hier was het totaal geen probleem gelukkig.

1 like

Hier waren beide versies van de platte Bibs geen succes trouwens :cry: Ze sabbelt te wild ofzo want ze lanceert binnen 10 sec die speen uit haar mond. Telkens weer. Ze spuugt m niet echt uit, maar verliest hem in haar enthousiasme haha. Heb het een paar dagen geprobeerd en toen weer overgestapt op de ronde versie, die blijft zelfs bij hard huilen vaak nog in haar mond hangen :stuck_out_tongue:

Dus ik probeer nu het speengebruik maar gewoon te beperken.

Edit: dit wild speengebruikende kaasvlindertje is 4 maanden

1 like

25 likes

Wat een leuke! Waar is dit van?

1 like

Feetje! De nieuwe collectie.

1 like

Wij zijn sinds een paar dagen ook over op die andere Bibs speen en ze lijkt er tot nu toe geen moeite mee te hebben (ze is nu bijna 1.5).

Edit: hoe oud is jouw kindje ook alweer @Duchess? Ben benieuwd of het hier wel gewoon goed blijft gaan…

2 likes

Zo schattig

1 like

Waar hèb Je deze gekocht? Overal waar ik keek uitverkocht en ik vind hem zo cute :smiling_face_with_three_hearts: