Ohhhh ik schrok al, dacht dat dat echt enórm moest gaan stinken en geen enkel systeem dat zou kunnen tegenhouden hahaha
De stank van 500 luiers moet wel bijna dodelijk zijn
Ik heb pas iets besteld via Etsy vanuit Engeland, en moest inklaringskosten betalen
Hoeveel ongeveer?
De bestelling was 12,64 (16,45 incl verzendkosten) en de inklaringskosten waren 5,63
Een regenpak/buitenspeel pak voor zoon en dochter allebei van lupilu (via Vinted, niet mijn foto’s).
“bedankt voor het bellen!!”
“Het is een vrolijk boerderij-liedje”
Mijn dochter vindt hem helemaal geweldig. Ik wat minder hehehe
Wil dit ook voor mezelf
M’n dreumes begon vandaag z’n stapeltoren bakjes als ‘koffiekopjes’ te gebruiken, dus ik denk dat hij dit fantastisch gaat vinden. Vooral omdat er ook KOEK! bij zit.
En deze om aan gratis verzending te komen. Ik wil uiteindelijk een mooie Grapat verzameling, je moet ergens beginnen.
Oooh waar komen die lichtgevende diertjes vandaan?
€ 2,41 37%OFF | 4Pcs Baby Bad Speelgoed Inductie Lichtgevende Dier Drijvende Water Licht Speelgoed Spelen Water Baby Shark Speelgoed
https://a.aliexpress.com/_ExmlJQt
Omg hoe cool is dit allemaal!!
Ik heb het (nog) niet gekocht, maar dit lijkt me zo leuk. Een mes en speciale schroevendraaier + schroeven zodat je allerlei dingen van karton kunt bouwen.
(Retail therapy is real, ik wacht momenteel op 4 pakketjes)
Ik zag dit vsndaar voor het eerst op Instagram voorbij komen. Wil je laten weten of dit echt werkt?