Gehe hier net precies dezelfde besteld
Ik overweeg er nu drie te geven, met sinterklaas de confetti en dan voor zijn verjaardag de laatste 3 ![]()
Waar heb je dat geweldige theeservies besteld?
Oooh goed idee!
Dit is inderdaad echt super leuk en handig als je met kartonnen dozen gaat knutselen (de kinderen uit mijn kleutergroep gebruiken het vaak). Het werkt ook super gemakkelijk voor de kinderen en ze maken er de leukste dingen van!
Bij ilovespeelgoed! Leuk hè? Het is van Vilac (nooit eerder van gehoord verder).
Fucking schattig ![]()
![]()
Deze heb ik gisteren besteld voor haar verjaardag in december.
Krijg van postnl bericht dat het ‘pakje’ onderweg is naar pakketpunt. Maar kan toch nooit een pakje zijn.
Bij Lidl:
Van de auto’s heb ik er 6 gekocht, setje met race auto’s en de set met politiewagen/ambulance/brandweer. De autootjes worden wel schoen cadeautjes. Heb ook nog 2x een potje slijm gekocht, ook schoencadeautjes voor de meiden.
Wat een super leuke basic, toch ‘hippe’ schoenen!! Ik ga gelijk even kijken bij Bristol!
Hahaha wow jouw kind krijgt echt een discobad😎
Ja, he! Heb vorige winter ook schoenen van de Bristol voor haar gehaald. Goede kwaliteit voor een prima prijs.
Als ik straks weer in bad mag, wil ik bij jou in bad!
Lekkerrrr hè die korting. Ging het afrekenen nu wel snel of nog steeds vastlopers?