Show je kinderaankopen #3

Ohhhh ik schrok al, dacht dat dat echt enórm moest gaan stinken en geen enkel systeem dat zou kunnen tegenhouden hahaha

De stank van 500 luiers moet wel bijna dodelijk zijn :joy:

2 likes

Ik heb pas iets besteld via Etsy vanuit Engeland, en moest inklaringskosten betalen

1 like

Hoeveel ongeveer?

1 like

De bestelling was 12,64 (16,45 incl verzendkosten) en de inklaringskosten waren 5,63

1 like

Omdat alles in z’n mond beland, wat extra bijtspeelgoed. De slofjes leken me gewoon lekker.
afbeelding
afbeelding

8 likes

Een regenpak/buitenspeel pak voor zoon en dochter :grin: allebei van lupilu (via Vinted, niet mijn foto’s).

4 likes

Via Vinted

13 likes

Net ook gelijk wat dingen bij h&m gekocht;

7 likes

“bedankt voor het bellen!!”
“Het is een vrolijk boerderij-liedje”

Mijn dochter vindt hem helemaal geweldig. Ik wat minder hehehe

1 like

5 likes

Met de actie meegepakt voor zijn verjaardag alvast.

7 likes

Wil dit ook voor mezelf

afbeelding

afbeelding
M’n dreumes begon vandaag z’n stapeltoren bakjes als ‘koffiekopjes’ te gebruiken, dus ik denk dat hij dit fantastisch gaat vinden. Vooral omdat er ook KOEK! bij zit.

afbeelding
En deze om aan gratis verzending te komen. Ik wil uiteindelijk een mooie Grapat verzameling, je moet ergens beginnen.

27 likes

afbeelding

Het is mn droom dat de hond dan in die kinderwagen blijft zitten

28 likes

Oooh waar komen die lichtgevende diertjes vandaan? :open_mouth:

4 likes

€ 2,41 37%OFF | 4Pcs Baby Bad Speelgoed Inductie Lichtgevende Dier Drijvende Water Licht Speelgoed Spelen Water Baby Shark Speelgoed
https://a.aliexpress.com/_ExmlJQt

4 likes

Omg hoe cool is dit allemaal!!

2 likes

Ik heb het (nog) niet gekocht, maar dit lijkt me zo leuk. Een mes en speciale schroevendraaier + schroeven zodat je allerlei dingen van karton kunt bouwen.
(Retail therapy is real, ik wacht momenteel op 4 pakketjes)

8 likes

Ik zag dit vsndaar voor het eerst op Instagram voorbij komen. Wil je laten weten of dit echt werkt? :slight_smile:

1 like