Hier ook! Vond het juist chiller dan wanneer ze voor een jaar al lopen haha, dan ben je er al zo druk mee
Dankjewel! Babykleren kopen is het leukste wat er is
Voor haar eerste verjaardag volgende week:
Je kan het ook als klim wand aan de muur bevestigen of later als bureau / speeltafel gebruiken door de set uit te breiden. Hopelijk laat ze dan onze lamp o.a. met rust om aan te paaldansen . Gekocht op Etsy.
Hij lijkt me ook echt fijn! Dan hoef ik tenminste ook niet voor ieder seizoen weer nieuwe slaapzakken te kopen.
Kun je het niet gewoon even vragen? Voor mij zou 80 het beste zijn als mijn kind het deze winter aan zou willen.
Mn vriendin is van een cultuur waar ze geen cadeaus vragen of bijna niet aannemen eigenlijk maar ik wil niet met lege handen komen. En iedereen daar geeft elkaar wel cadeaus maar dan is het eerst 100 x het had niet gehoeven, take it back enz Dus als ik het haar ga appen krijg ik niet een maat als antwoord maar dagenlang dont buy anything. Ja heel lastig uit te leggen maar ik ken haar al heel lang
Ohh deze is mooi! Gaan die maten beetje gelijk op met de kledingmaten? Mijn dochter zit nu qua kleding in 74/80, dan maat 80cm bestellen?
Dan zou ik ook voor 86 gaan, beter te groot dan te klein.
Je had het ook over een mutsje, daar kan sowieso niet zoveel mis mee gaan lijkt me. Als op het kaartje staat dat het voor 1-1.5 jaar is.
Oh leuk! Ga morgen even kijken, voor sinterklaas. (Ja hij is dan 7 maanden en krijgt er niks van mee maarja mijn leve)
Zo jammer dat iedere Kruidvat een ander aanbod lijkt te hebben. Ik struin de schappen iedere week af en heb dit allemaal nog nooit gezien!
Haha ik heb ook de hele kruidvat vrijdag doorzocht maar ze hadden alleen bumba speelt verstoppertje en die telefoon.
Etsy noob hier. Ik zie er vaak leuk spul maar durf nooit te bestellen ivm douanekosten en invoerrechten. Weet jij hoe dat precies zit? Regelmatig gegoogled maar kom er dan niet echt uit. Thanks
Ja die krijg je er nog bij als het buiten de EU is
Ah toch wel. Begreep ik het dus wel goed. Staat dat altijd erbij vermeld hoeveel etc in je mandje? Of is dat een verassing aan de deur?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Alle keren dat ik er besteld heb binnen Europa maar ook UK en USA nooit extra hoeven te betalen alleen de verzendkosten. Misschien afhankelijk van de prijs en verkoper?
Maar zo te zien heeft @Karl_Lagerfeld andere ervaring en meer weet.
Ik kan geen Frans maar gaan er 500 luiers in 1 zak? Wat doet die prullenbak ermee dan? En hoe moet dat ruiken aan het eind?
Haha nee korbell heeft een systeem waarbij je eigenlijk één lange vuilniszak hebt, waar je telkens als je de luiers wil weggooien een stuk vanaf snijdt, knoop in legt en weggooit. Dan leg je een knoop in de navulling en gooi je er weer luiers in. Oké hele slechte uitleg dit maar dus niet 500 luiers in een zak die je in één keer weggooit