Show je kinderaankopen #3

Ik vind zwemkleding voor meisjes toch wel echt zoveel leuker dan voor jongetjes. Terwijl ik dat verder echt totaal niet heb.

1 like

Mijn zoontje heeft dit, heel groot succes hier.

1 like

Hier ook een groot succes. We hebben 2 grote bakken met dit en nog een trein en treinbaan. Papa is ook erg gelukkig

1 like

Deze is superleuk! Wij hebben deze 2ehands voor een prikkie en wordt bijna iedere dag mee gespeeld.

1 like

@Cadeaupapier Bij welke winkel had jij al die leuke wollen kleren gekocht? Ik krijg dat jasje niet uit mijn hoofd :heart_eyes:

2 likes

Ja!! Ik dacht eerst dat de baby nog geen jas nodig heeft (wordt in november geboren) maar lijkt me toch wel handig en zag een jasje op de uitzetlijst van de kraamzorg staan dus hé er zit niks anders op. Dank!

1 like

Ja, volgens mij wel

1 like

Hahaha zo herkenbaar. Na K. haar verjaardsg heb ik toen ze in bed lag de houten treinbaan die ze kreeg helemaal in elkaar gezet + alle huisjes etc.

2 likes

Schermafbeelding 2021-07-11 om 19.06.28

5 likes

Kleding is van Zalando, speelgoed Bol.

1 like

6 likes

Is hier een aparte code voor? Zie het zo gauw niet terug!

Hahaha slutronde

Hopelijk is 1 van de 2 leuk voor zijn verjaardag (en wordt het dan mooi weer :crossed_fingers:)

6 likes

Die zebra romper en broekje moetttttt ik hebben.

Is die ook ergens in NL verkrijgbaar??!

Oeh thanks!!! En ga meteen ook ff zalando checken :clap:t2::crossed_fingers:t2:

Op zalando gevonden met veel korting.
Was samen 10 euro :grinning_face_with_smiling_eyes:

@Ovenschaal

Edit:

Hele leuke site ook ! Ik wil alles :joy:
Maar nu heb ik ff weer genoeg geshopt :innocent:

4 likes

Ik heb zo’n zin om allerlei leuke dingen op vinted te scoren, maar allesss wat ik zie is zo duur? Gebruikte Zeeman-jasjes voor 10 euro (en dan nog verzend + commissiekosten), shirtjes met allemaal pluisjes etc waar zelfs nog 5 euro voor wordt gevraagd (wie koopt dit). Zoek ik verkeerd? Nu toch maar de sale afspeuren.

1 like

Toch nog wat kunnen scoren bij de Zara sale

Wordt trouwens ook wel eens tijd dat N gaat lopen want zie zoveel lieve jurkjes :sob:

15 likes

Joejoe. Incl jurk voor mij voor de vakantie (als die überhaupt nog door gaat straks)

8 likes