Show je kinderaankopen #3

Thanks! :smiling_face_with_three_hearts: ik zal eens kijken of ze hem hier nog hebben. Ik weet namelijk dat er nog wel een aantal hingen en ik heb sowieso een maat groter gekocht.

1 like

Zag net dat iemand op Marktplaats allerlei Mini Rodini sale artikelen aanbood voor een verhoogd bedrag. Wat denk je dan, dat andere mensen gek zijn ofzo?

1 like

Wow dit is wel echt schaamteloos. Denk vooral dat mensen denken dat andere mensen niet verder kijken dan hun neus lang is en denk dat dat er veel niet doen inderdaad.

Ik google (merk)kleding altijd voor ik het 2e hands koop als ik niet heel bekend ben met het merk. Vaak is niet meer het precieze item te krijgen, maar dan weet je wel beetje een rp voor een nieuw shirt/broekje van dat merk. Maar denk dat een hoop mensen dat niet doen en dit soort mensen daarvan profiteren. Net als met alle aliexpress-dropshippers.

Ja precies wat jij zegt, zo doe ik het ook! En als íets lastig te krijgen is of uit een oude collectie dan Oke, maar dit is gewoon nog nieuw te krijgen :joy: Schaamteloos idd

2 likes

Hee dit was mijn winkelmandje gisteravond (minus het hoedje) :grin::crazy_face:
(plus nog heel veel meer items😂)

1 like

Dit dus! Ik heb jurkjes voor A maar ik vind het haar toch niet zo leuk staan… Ze zijn of veel te kort of veel te lang en ik vind het mijn kleine baby gewoon niet zo leuk staan dus :see_no_evil: Als kindjes kunnen lopen ziet het er zo schattig uit maar nu kruipt het continu omhoog enz… Maar goed, voordat A gaat lopen zijn we minimaal 6mnd verder… Hahaha

1 like

Omg hoe leuk!!

1 like

Winterjasje met 50%, kon het niet laten. Die zullen waarschijnlijk wel duur zijn straks als het seizoen begint.

6 likes

Ja N struikelt er steeds over :joy:. Dus dan kruipt ze en blijft ze hangen achter die jurk en klapt ze voorover. Maar ze is inmiddels 14 maanden dus mag hopen dat het er binnenkort wel een keer van komt 🥲

1 like

Sale bij Tumble N Dry in Bataviastad. Vind hun collectie niet altijd leuk, nu was er teveel leuks. :see_no_evil:

12 likes

Wow dat broekje links is heeeel leuk!!! Ook van T&D?

1 like

Ja! Ze hebben in hetzelfde printje ook een jurkje, shirt en rokje :heart_eyes:

1 like

Is nu ook in de sale op hun site! Het is dat ik even een koopstop heb, maar anders…

3 likes

Het broekje? Heb je misschien een linkje? Kan hem niet vinden maar vind hem zooo leuk, haha!

1 like

Ik kan het broekje online niet vinden. Ging ook meteen zoeken :wink:
Als je zoekt op ‘tumble n dry’ en ‘peachskin’ (geen idee waarom, maar dat kwam is als kenmerk tegen op zal/ando) dan vind je wel wat dingen met die print. Misschien heb jij betere zoek-skills.

Heb hem inmiddels op Vinted gevonden, jeej! Dank voor de inspiratie, haha!

1 like

Ik zag hem ook op vinted idd! Wat leuk dat je hem ook heb gekocht! Heb ook nog even online voor je gekeken maar in bataviastad is het natuurlijk allemaal outlet spul, dus kon hem op hun site ook niet vinden… Maar fijn dat je hem alsnog hebt!

1 like

Hoe vind jij dit merk vallen? Ik wil iets online bestellen, maar twijfel over de maat…

Wetoo badset en een lakentje voor in de wieg

7 likes

Ik vind het iets ruim vallen. De meeste kleding die A nu aan heeft is maar 62, maar ze heeft van TnD nog wel 56 aan. Dat zit dan ook echt precies goed, kan ze niet zo heel lang meer aan.

1 like