Ik zag dit vsndaar voor het eerst op Instagram voorbij komen. Wil je laten weten of dit echt werkt?
Wat is dat laatste voor een ding? Lijken wel ijsblokjes haha.
En mocht je hond in dat wagentje blijven zitten dan wil ik een foto zien!
Iemand deelde hier (@Kusjessoldaat volgens mij) een amazon lijst met allemaal leuke baddingen en daar stonden die ook op. Maar daar lijken ze ook van aliexpress te komen. Dus heb die lichtgevende beestjes en die ijsblokjes (@Pininhetweb ) op ali besteld.
Hahaha die prijs. 1 zo’n figuurtje was het verjaardagscadeau van het kdv aan mijn kind normaal geven ze veel duurdere/grotere cadeaus.
(uiteraard hoeft m’n kind helemaal niks van het kdv te krijgen, alles is mooi meegenomen)
Ja op tiktok heb je echt veel mensen die allemaal hysterische thema baden maken. En nu ze wat ouder is en echt makkelijk een half uur in bad kan spelen wil ik het ook wag professioneler aanpakken
Gehe hier net precies dezelfde besteld Ik overweeg er nu drie te geven, met sinterklaas de confetti en dan voor zijn verjaardag de laatste 3
Waar heb je dat geweldige theeservies besteld?
Oooh goed idee!
Dit is inderdaad echt super leuk en handig als je met kartonnen dozen gaat knutselen (de kinderen uit mijn kleutergroep gebruiken het vaak). Het werkt ook super gemakkelijk voor de kinderen en ze maken er de leukste dingen van!
Bij ilovespeelgoed! Leuk hè? Het is van Vilac (nooit eerder van gehoord verder).
Fucking schattig
Deze heb ik gisteren besteld voor haar verjaardag in december.
Krijg van postnl bericht dat het ‘pakje’ onderweg is naar pakketpunt. Maar kan toch nooit een pakje zijn.
Bij Lidl:
Van de auto’s heb ik er 6 gekocht, setje met race auto’s en de set met politiewagen/ambulance/brandweer. De autootjes worden wel schoen cadeautjes. Heb ook nog 2x een potje slijm gekocht, ook schoencadeautjes voor de meiden.
Wat een super leuke basic, toch ‘hippe’ schoenen!! Ik ga gelijk even kijken bij Bristol!