Verder met de bad artikelen en een bestekje
Hahaha wow jouw kind krijgt echt een discobad😎
Ja, he! Heb vorige winter ook schoenen van de Bristol voor haar gehaald. Goede kwaliteit voor een prima prijs.
Als ik straks weer in bad mag, wil ik bij jou in bad!
Lekkerrrr hè die korting. Ging het afrekenen nu wel snel of nog steeds vastlopers?
Ik had me helemaal voorbereid op ellende maar was in vijf minuten klaar!
Dan is het alweer wat gekalmeerd! Gister was er ook een geldige 20% kortingscode die je er nog bovenop kon doen maar toen lag de site echt de hele tijd plat.
Het is nu trouwens ook al 15% korting voor plus members bij h&m. Ik denk dat de member days morgen pas beginnen maar voor plus members dus nu al.
Was echt een rot klus om het in elkaar te zetten. Maar het is gelukt en mooi stevig spul.
Is goed dan maak ik een lekker lichtgevend discobadje voor je
Over welke winkel gaat dit? Zit jouw eerdere bericht te zoeken maar kan het niet vinden.
Ik wil ook nog Vans bestellen
Edit: gevonden! In het gewone aankopen topic, ik kijk daar nooit. Korting bij Vans zelf dus. Top!
Nog een edit: jullie hebben het over 50%. Is die afgelopen? Ik zie nu alleen tot 30
En nog een edit: nou ik ben er uit hoor inmiddels bijgelezen in het gewone aankopen topic. Wat een gedoe. Balen dat ik het gemist heb.
@Calypso die vormensoof is hier echt een succes. Het wordt hier gebruikt als mandje zonder deksel om alles erin te doen en 100x op een dag alles eruit te kieperen.
Heeeeeeeeeeeeeel tof!
Een fijn verf- / knutselschort.
Ik ga deze sowieso ook bestellen voor A. Die is nu dol op duplo en ja, kerst.
Hij is zo leuk hè? Ik vind ‘m zelf ook fantastisch. Ga er in de avond mee spelen denk.
Werd ineens bang dat hij straks ineens overal uitverkocht zou zijn, dus nu alvast besteld en geef het dan wel op 5 december of voor de leuk een keer in z’n schoen ofzo.
Hij is pas 1,5 dus snapt er nog niets van
A is ook 1,5! Dus die snapt inderdaad ook nog niks van sint/kerst, maar deze gaat zeker mee voor de feestdagen. Hij is echt onwijs leuk. Ik ben sowieso team kerst, dus de indoctrinatie begint
Ik zag deze net in de Intertoys en was verliefd