Show je kinderaankopen #3

Nou de Zara bestelling is hier binnen :rofl:

Hier ook (althans, bij mijn ouders in Nederland), ben verbaasd over hoe snel het bezorgd was!

Ik ook. De H&m doet er weken over :rofl:

1 like

NOS50 305533 groen summer special
W2118_51601772_600_1
W2120_52201689_010_1
W2120_52201687_075_1

W2120_51601761_010_1

noppies_noppiesba7_1470213_p782beringsea_winter_2021_front_400
yourwishes_yaw21271aaf_3119907_geel_400
nameit_nameitk820_13190372_mediumbluedenim_allseason_basics_front_400

Alle kleren dik in de sale gelukkig :sweat_smile:

7 likes

Die onderste heeft mijn zus, ze vallen wel echt enorm groot! Maar ze zijn heerlijk warm

1 like

Ik ben op zoek naar wat goedkopere jeans of broeken waar ze gewoon mee buiten kan raggen zonder dat het erg is als het vies wordt of kapot gaat. Bij Zara hebben ze nu goede sale maar haar maat wordt steeds onder mijn handen uit mijn winkelmandje uitverkocht :rage:

Zalando, Mango, h&m zijn allemaal duurder qua broeken. Hebben jullie nog een tip?

1 like

Zeeman idd. Hebben webshop, maar staat niet alles in. Doen nu aan click&collect.

En evt 2e hands via bv vinted? Ik ben zelf fan van name it broeken, onze oudste is heel smal en die hebben mooie modellen voor haar (maar ook gewoon met regularfit etc). Merk bij haar dat die ook minder snel slijten dan bv die van Prenatal. En met beetje zoeken en regelmatig kijken zijn die 2e hands voor leuke prijzen te vinden.

1 like

C&a!

4 likes

Love broeken daarvan. Ook de thermo gevoerde jeans echt top. Blijven langer mooi dan zeeman wibra Zara etc.

1 like

Jaa dank jullie wel. Inderdaad de thermo variant besteld:

En nog wat Zara basics
Bedenk me nu opeens dat Zara mogelijk geen sale artikelen ruilt, of valt dat wel mee?

Ik ben fan van Hema en Zeeman. Hier ook lang en smal en zit perfect.

Duurdere optie ( of 2e hands) idd Name it!

Ik heb m’n Zara bestelling binnen en heb zo’n zin om alles straks als de kinderen op bed zijn uit te pakken!!!
Voelt als kerst :joy:

3 likes

Kun je gewoon retourneren

1 like

Oo waar heb je dat z8 t-shirt in terracotta kleur vandaan met korting :)?

1 like

Awhhh dit setje had mn vriend voor haar besteld, kwam vandaag binnen en ik wist niet dat ie dit besteld had :smiling_face_with_three_hearts:
Valt me nog heel erg mee :joy: vind het een leuk setje.

21 likes

Wel alleen nog maar in een paar maatjes: Z8 Sweater Mitch Red rust - Kids Fashion
Bij ons hebben de lokale kledingwinkels voor kinderen geen webshops maar wel veel op Facebook staan nu. Daar zou je ook nog kunnen kijken :relaxed:

1 like

Deze prachtige draagzak. :heart_eyes:

37 likes

Weer niet kunnen slagen bij zara omdat 2-3 maanden van alles uitverkocht was. Heb een trui kunnen vinden.

5 likes

Hier ook Zara spulletjes besteld :slight_smile: heb een meisje van 3 en een jongen van 4.

4 likes

Zonder de seatliner, met een maxi cosi erbij, bij elkaar voor 200€.
(even op babypark gekeken, alles nieuw kost bij elkaar 900€)

Eigenlijk een heleboel superschattige babykleertjes maar de bundel is helaas al verwijderd, en geen zin alles te screenshotten.

En voor mezelf wat positiejurkjes. En daarna ging ik bij iemand langs via marktplaats voor een bundel en heb ik 6 broeken, 5 tshirts en 3 jurken gekocht voor 30€ bij elkaar! De banden vd broeken zijn idd wel te wijd nog maar ik denk serieus dat 1 broek al 30€ nieuw kostte en nu heb ik gewoon tot de bevalling meer dan genoeg kleding.

9 likes

Oké ik had toch wel zin alles te screenshotten haha,
Dus hierbij m’n laatste vinted aankopen voor de kleine. En nu mag ik absoluut niks meer in maat 50 kopen want krijg ook nog van alles van m’n zus.

Bij elkaar 27€ voor betaald inclusief verzendkosten.
Ik probeer nu trouwens bij vinted ook te zoeken op dat het uit mijn stad komt, zodat ik het gewoon op de fiets kan ophalen.

14 likes