Haha omg die Zara, wat een gekkenhuis! Ook ik heb daar geshopt vanavond. Had alles al in de winkelwagen gedaan de wekker gezet op 20u en tijdens het kraambezoek even snel afgerekend, een aantal dingen waren uitverkocht maar t meeste heb ik kunnen afrekenen.
Hahahaha wat we er wel niet voor over hebben he . Ik zat om 19:50 bij een consult voor een vaccinatie, ik zei van tevoren tegen die vrouw dat ik om 8 uur wel heel even op mijn telefoon moest. Die vrouw dacht waarschijnlijk dat het heel belangrijk was
.
@Superkonijn dankjewel!
Hahaha
Zara sale, niet alles kunnen kopen want er bleven maar dingen uit mijn mandje verdwijnen Toch best goed geslaagd, bijna alles op de groei gekocht.
Het is toch eigenlijk niet normaal wat we allemaal voor die kinderen uitgeven? als ik voor mezelf €200 aan kleding in mijn winkelmandje heb moet ik daar een week ove nadenken.
Ik hou m’n sterk. Heb helemaal niks id Zara sale gekocht. Ik heb net een flinke salaris gekregen (13e mnd en zorgbonus erbij) en gaat netjes naar mn spaarrekening denk ik want zie wel een mooie tas ergens eh wil eigenlijk kijk nog nieuwe eetkamertafel en stoelen
Het is mij voor t eerste gelukt om in de zara sale wat te kopen, normaal gesproken ben ik altijd te laat of is er niks meer! Thx voor de tips dames!
Ik hoop dat ik vanavond vergeet Zara te openen.
Kind heeft al te veel en nieuwe voornemen is om alleen te kopen wat ze nu past en minder op de groei. Al vaak de mist mee ingegaan.
Is de Zara niet leeggekocht inmiddels?
Waarschijnlijk wel maar ik weet vaak alsnog wat te vinden. Ik weet niet of ze aan bijvullen doen.
Ik ben gezwicht…
Maar huidige winterjas toch te klein en een setje voor de nieuwe baby. Al wilde ik eigenlijk maat 50.
Leuke dingen allemaal!
Ik lach, omdat ik eerst je post las dat je niks wilde kopen:joy:
Haha erg he. Maar haalde haar op en dacht, deze jas is niet warm genoeg. En de andere wordt te klein. Regenjas is voor het voorjaar. Dus op de groei valt nog mee.
Zara is snel, mijn bestelling is al verzonden !
Op 1 of andere manier ben ik toch altijd gevoelig voor ‘ohjee er komt sneeuw, wij hebben niks’ aankopen. Dus gisteravond deze drie besteld nog. Kan alleen niet van die snowboots vinden in de juiste maat.
Hier ook 2 vd 3! De grote bestelling nog niet helaas
Nieuw skipak/buitenspeelpak voor R… ze heeft er al zo een van h&m, vorige week zat die nog prima en nu zijn haar benen gegroeid en zitten haar enkeles steeds bloot. Gaat ze het einde van de winter niet mee halen, dus maar even Vinted afgestruind, zodat we straks niet misgrijpen als ze nog verder is gegroeid.
Hier bezorgd de fiets koerier het
H&M, waarschijnlijke verjaardags outfitje (met een andere blauwe kleur spijkerbroek)
Zalando/Next, deze wil ik het liefst als verjaardags outfit, maar partner vind deze niet leuk.
Zalando/Next, om mijn cadeaubon op te maken en omdat ik hem zo leuk vind, voor in de zomer.