Show je kinderaankopen #3

Heeft er iemand toevallig een tip voor spijkerbroeken (maat 92) die elastiek hebben bovenaan en ook passen bij kinderen met bolle buikjes? Had eerst Zara gewoon groter gekocht maar ben toch niet helemaal tevreden, zit snel te strak.

1 like

2 likes

Oh echt? Ik ben op een gegeven moment van HEMA afgestapt omdat de rompers te smal vielen dus helemaal niet aan gedacht. Ik ga het gewoon proberen, dankjewel! :hugs:

1 like

Deze slaapzak is echt súper fijn!!

Goede tip @Broodrooster ik heb gisteren ook meteen besteld, alvast voor de zomer.

Voor de jongste:
image

image

image

image

image

Voor de oudste:

image

image

image

En nu hopen op een iets betere zomer dan dit jaar!

2 likes

O wat fijn om te horen! Zat er al langer naar te kijken (doordat alle mommybloggers hem hebben haha) maar nu toch maar besteld!

Wat een mooie dingen! Ik heb de laatste tijd zoveel miskopen gedaan dat ik een beetje vinted moe ben maar als ik dit dan zie denk ik hmm misschien weet eens een avondje scrollen.

3 likes

Ben dol op wol, maar vind het ook altijd best prijzig. Nu wat goedkoper gevonden, dus gelijk even ingeslagen.

9 likes

Goede korting. Waar heb je dit gekocht?

1 like

Voor mijn eigen kleine koala…

Vind vooral ook de tekst leuk: Hug a tree. Trees are friends! :brown_heart:

12 likes

Bij babyshop.com. Ik kende het niet, maar ziet er betrouwbaar uit.

3 likes

Waar vandaan??

1 like

Zara

3 likes

C&A

2 likes

Via vinted voor de baby

10 likes

Is betrouwbaar, heb er al meerdere keren besteld. Het is Zweeds. Ik heb mijn bestelling altijd snel maar woon in Zweden, weet niet hoe de levertijden naar NL zijn. En bedankt voor de tip, heb mijn mandje nu vol zitten :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Haha graag gedaan :grinning_face_with_smiling_eyes:. Fijn, zag er inderdaad als een grote webshop uit. Als het goed is komt het al donderdag!

2 likes

Voor dochter, lil atelier

Voor baby, sale :heart_eyes: ben al een week ziek en m’n verlof is ingegaan, dus beetje de pijn verzachten.

8 likes

Dankzij jou heb ik die site ontdekt en nu heb ik dit besteld:

1 like

Ah ik zat ook naar die pakken te kijken, leuk zijn die!

Ik heb ook dit nog besteld bij h&m. Beetje verveeld vandaag…

2 likes