Oeh waar is deze van? Ik ben ook op zoek naar zo’n soort lampje voor K. naast haar bed (zodat ze die zelf uit kan doen), maar kan vooral varianten vinden die aan de muur moeten en naast duurt is mn man daar niet zo happig op.
Ja deze is zoooo leuk! Hier ook echt lang een hit geweest bij T en nu weer bij E!
Ik vond de jeggings van de meisjes afdeling van de h&m heel fijn voor mijn jongens.
Wat een tof ding! Is die van Grimms?
Heel leuk! Hoe oud is jouw zoon/dochter?
Wat leuk! Ben ook benieuwd waar die van is!
Leuk! Is die legging van Donsje?
Mag ik vragen op welke website je die hebt gekocht? is rose toch?
Ohh dit had ik in een ander printje als outfit om mee naar huis te gaan uit het ziekenhuis echt lieve pakjes zijn dat
Ik heb wat dingen gekocht op vinted voor een hele goede prijs. Deken van witlof voor €2, lodger slaapzak maat 50-62 voor €3,50 en een nieuw boxpakje van Petit Bateau voor €3,50.
Normaal kost het witlof dekentje op vinted al +€20, het roze is niet helemaal m’n smaak maar je kunt hem ook omdraaien zodat de zachte kant boven ligt.
Ik merk wel dat ik een lichte vinted verslaving begin te ontwikkelen.
Dankjewel, ik had daar eerder wat gekocht. Nu dankzij jou een Donsje legging en een Nixnut legging
Die Lodger slaapzak is ook een goede deal! Nieuw over de 50 euro geloof ik en tweedehands zeker 15 euro. En daarnaast zijn het gewoon superfijne slaapzakken. Het is dat ze zo duur zijn…
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen. Voor die prijs wilde ik het wel proberen en desnoods “overbodig” in huis halen. Zag dat ze inderdaad voor veel meer op staan.
Ik vind deze altijd zo leuk, zou het haast al doen om de printjes. We hebben ooit zon startset gekocht maar het nooit echt onder de knie gekregen helaas