Show je kinderaankopen #3

Zoenvoorgust (linkje). Ze hebben ook andere borduursels!

4 likes

thanks!! :slight_smile:

Alles met (flinke) korting.

13 likes

Boxpakje dilling als pyjama aangezien ze in haar wieg de deken weg trapt en geen slaapzak aan wil

koeka haarbandje en frigg speen met haar naam

7 likes

Waar is het babynestje met korting? :hugs:

2 likes

Bij Van Asten.

1 like

2 merino rompers van Dilling en een Zara jasje via vinted.

4 likes

Oh zo leuk! Valt Dilling op maat of ook wat groter? Twijfel voor welke maat ik zal gaan.

1 like

Het valt wel ruim, maar toch kunnen ze het al wel snel aan, en ook lang aan. Mijn zoontje heeft een romper in 74 die hij nog makkelijk draagt terwijl hij in alles 80 heeft. En hij droeg het ook al toen hij nog in 68 zat. Magisch gewoon.

2 likes

Voor het babyzwemmen binnenkort :heart_eyes: (van Lässig via Vinted)

7 likes

5 likes

Voor de baby in de buik:

Zara via Vinted

CarlijnQ via Vinted

Voor de bijna-kleuter:

En onderstaande in de Zara sale, was maar iets van 33€ kwijt:

11 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Ik heb toevallig vandaag ook een poppenbed gehaald haha.

1 like

Mijn moeder heeft hem voor me gekocht dus ik heb hem nog niet in het echt gezien! Ik zal het even laten weten als ik hem heb volgende week. Hij is niet heel dik zei ze.

1 like

Ja!

2 likes

Deze vonden wij heel fijn, mijn dochter was echt dol op gedragen worden. En ik vond het zelf ook ideaal (woonden op de 4e verdieping zonder lift :sweat_smile:). We hadden wel een hele saaie effen grijze, deze print is echt mooi!

Ik wil graag mn ipad weer zelf gebruiken :joy: hoop alleen dat er zee geluiden op zitten want die werken het beste

11 likes

Ja hier grote numsy fan! Ik vind het zelf ook wel prettig nu, ik hoor het eigenlijk niet eens meer.
Toen we in het ziekenhuis waren, kwam er in de nacht een verpleegkundige die helemaal verward naast de ledikantjes: wat is dit lawaai? Is er een lek in de zuurstof slang? :joy:

6 likes

Weer een paar vinted aankopen gedaan. Nu iets grotere maten want van 50/56 had ik alweer veel te veel gekocht.
Van het boxpakje van noppies heb ik geen twee nodig maar twee was goedkoper dan eentje bij andere verkopers. :sweat_smile: Misschien dat iemand in m’n omgeving de andere wel wil hebben.

€2 jasje next

€4 vestje name it

€5 shirt + broek noppies en overgooier Hema

€4 boxpakje + muts noppies

7 likes