@Henry ik vind naast hema rompers wibra rompers heel fijn. Wij doen hier alleen lange mouwen rompers als het echt kouder is.
Toch nog meer gekocht in de volgende maat, hierna zijn we wel klaar tot de zomer. Alles is van Hema.
Lol waarom koop ik nog wit. Niet slim.
Ik vind het zo lastig om te bepalen hoeveel van de truien en warme broeken ik nog koop. Aan het begin van de winter is dat veel makkelijker maar hij begint nu uit een aantal items te groeien. Vooral 74, maar ook 80. Ik heb nu alles in 86 maar het is wel wat oversized, hopelijk kan het volgende winter nog.
Ik vind zelf lindex het fijnste want die zijn echt magisch maat 56 draagt ze vanaf haar geboorte tot nu terwijl ze inmiddels maat 68 heeft
magic
Eens! Soms blijven ze langer dan verwacht in een bepaalde maat en heb ik van de volgende maat vanalles voor een verkeerd seizoen. En de andere keer maken ze ineens weer een groeispurt, terwijl ik dacht het hele seizoen wel door te komen met de kleding die ik had gekocht.
De overslagrompers (de sets per 5) van H&M zijn ook fijn. (Hema werd al aangehaald).
Verder ga ik mee in de redenering van @Ovenschaal wat betreft de lange mouwen rompers als shirtje, zeker in het begin als pasgeboren baby.
Welke rompers zijn langer en niet al te smal? Ik vind hema fijn qua lengte maar wel wat strak bij mijn grote meisje (ondanks stretch). Zeeman gebruik ik al een maat groter (98/104) maar krijg ik amper dicht, zara ook.
Thanks, ga ik dat weer eens proberen!
Die bamboo rompers van de Hema zijn net zo
magisch. Mijn baby heeft daar nog een van in maat 50 en zit met overige kleding in 62 ook zijn de overslagrompers van Zeeman (maat 56) even groot als Hema 62? Ik heb trouwens laatst allemaal kleding gekocht in maat 68 maar heb nog niets groters. Durf niet te ver voorruit te kopen maar met de laatste lockdown vond ik dat heel irritant!
Ja ook zo schattig
Valt Stella McCartney een beetje op maat? Of moet ik nog ergens op letten? @Karl_Lagerfeld? Zie zulke leuke dingen op Vinted!
Ja valt op maat (vind ik ook)
Ja echt fantastisch. Heb er ook eentje gekregen zonder die handjes en voetjes en die vind ik toch minder praktisch.
Leuk! Ik vind dat er zo weinig mutsen zonder oortjes zijn. Ik vind oortjes heel schattig maar ben ze ook wel zat. Volgend jaar maar bij Arket kijken (ik heb nu net twee nieuwe mutsen met oortjes gekocht voor dat immer groeiende hoofd).
Heeel mooi dat dekentje. Waar is ie van?