Show je kinderaankopen #3

15 likes

Ik denk het wel! Dat had ik in ieder geval wel in mn hoofd toen ik deze bestelde. En volgens mij heeft wol magische eigenschappen zodat je het ook met warmer weer kan dragen

2 likes

Och dat eerste setje! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Vinted:

Alvast voor de lente/zomer :blush:

7 likes

Dankjewel voor de tip, ook @Freedom
Ik heb 'm voor €25 inclusief verzendkosten gekocht bij vinted nu!

1 like

Leuk! :heart_eyes:

3 likes

Jij zou nix meer kopen. :rage:

Ik had echt netjes gewacht op de nieuwe collecties van Bobo, Mini Rodini, Maed, Marmar. Maar ik vind het echt allemaal mwah… dus dan maar ergens anders m’n geld weggebracht. Ben voor mezelf nooit een shopper geweest, maar voor m’n dochter… echt een gat in m’n hand.

7 likes

M’n allereerste baby-aankopen!

M’n vriend is een space nerd en moet nog heel erg wennen aan het idee dat er een kleintje komt, dus ter motivatie heb ik een James Webb onesie gekocht.

Babyboek! Ik vind m’n eigen babyboek zo leuk om terug te lezen, dus dit stond bovenaan de lijst.

27 likes

Wat leuk! Vooral de laatste twee.
Ik heb ook echt een gat id hand voor mijn twee kinderen. Niet normaal. Heb nu al teveel kleding in maat 56 voor m’n baby.

3 likes

Ik ook, dochter heeft een vrij uitgebreide garderobe :grimacing: Het staat ook allemaal zo schattig. ‘Gelukkig’ maakt ze heel veel vies op preschool dus ze heeft het ook echt nodig. En ik koop bijna alles tweedehands en in de sale om het een beetje te verantwoorden voor mezelf. Koop zelden iets voor de normale prijs.

2 likes

Oh wauw, waar komt het boek vandaan?

Weet iemand hoe Next valt? Is 62/68 meer 62 of 68?

1 like

Mijn ervaring is meer 62.

1 like

Ik vind meer 68

3 likes

Ja ik vind Next ook groot vallen (behalve de badkleding!)

3 likes

Amazon!

Ik vind boeken best prijzig :see_no_evil: maar goed het is voor de educatie van het kind. Ja ik weet het de bieb bestaat ook. Maar teveel smetvrees voor. Brr

13 likes

Hij krijgt wel boeken mee van school van de bieb maar die blijven beneden hahaha. Is ook helemaal niks mis mee hoor en had het vroeger als kind zelf ook. Maar brrr het idee… :joy:

Ik had een cadeaubon…

14 likes