Show je kinderaankopen #3

Ik heb dezelfde wagen en hij is echt superfijn!

Hahaha jaaaa dat is toch zo’n afknapper altijd :joy: vreselijk.

4 likes

Vinted

16 likes

Ik moet echt stoppen met kopen op vinted, m’n excuus deze keer was dat ik nog niet veel in maat 62 had.
Het valt ook wel op van welke kleuren ik hou. Nu maar hopen dat het haar straks staat. :sweat_smile:

29 likes

Wat een prachtige aankopen! Vooral dat pakje van name it en de laatste broek :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Heel leuk! Ook helemaal mijn stijl en ze heeft ook maatje 62 haha. Als je nog tips hebt voor vinted shoppen of leuke merkjes of mensen om te volgen dan hoor ik het graag.

Niet mijn eigen aankoop maar cadeau van opa: de mobile Tiny love sooth and groove. (Kreeg hij als tip van zijn collega’s dus deed hij die cadeau) :heart: meteen een succes, blije baby!
Tiny-Love-Soothe-and-Groove-Mobile-Orig-e1505018792519
Heel fijne muziekjes en lampjes en de diertjes bewegen ook echt naar haar toe zeg maar.

2 likes

Ik heb dit nu als zoekopdrachten. De doorgestreepte is m’n woonplaats.

Heel vaak vind ik bij populaire of nieuwe artikelen leuke dingen en ga dan verder in de kledingkast kijken. Dan vind je vaak iemand die een beetje dezelfde stijl heeft en dan koop ik een bundel.
Ik heb eigenlijk geen favorieten als verkoper maar ik vind wel dat mandykoonings altijd leuke setjes heeft, zij heeft ook mega veel te koop staan alleen op dit moment is ze op vakantie. Maar wel de moeite waard om eens te kijken.

Ik heb op dit moment ook tijd te veel vanwege het thuis zitten dus ik spendeer echt teveel tijd op vinted om de tijd te doden. Heb ook mega veel in m’n favorieten staan en eens in de zoveel tijd kijk ik die door om te kijken of ze alweer iets hebben toegevoegd zodat ik een bundel kan kopen. Vind het namelijk zonde om maar 1 ding te kopen en dan verzendkosten + kopersbescherming kwijt te zijn.

4 likes

(een variant van) deze mobiel hebben wij ook, echt een super fijn ding, lang plezier van gehad. Fijn dat de muziekjes tot 40 minuten afspelen. Je kunt het volume trouwens ook helemaal uitzetten zodra je er gek van wordt zodat de diertjes nog wel bewegen maar dan zonder muziek.
Maarr, moraal van mijn verhaal: deze staan ook veel op marktplaats, voor weinig! (nieuw zijn ze best prijzig vond ik)

4 likes

Jaa ik hoop ook stiekem dat mn vader er niet de volle mep voor heeft betaald, maar anderzijds zal hij vast nog meer kleinkinderen krijgen en dan geef ik het gewoon door namens hem / of terug.
Ik voel me anders soms zo schuldig bij het krijgen van kado’s (voor mezelf of de kleine) ook zo aandoenlijk ofzo. :stuck_out_tongue: Misschien nog de hormonen. :laughing:

1 like

15 likes

Ik denk het wel! Dat had ik in ieder geval wel in mn hoofd toen ik deze bestelde. En volgens mij heeft wol magische eigenschappen zodat je het ook met warmer weer kan dragen

2 likes

Och dat eerste setje! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Vinted:

Alvast voor de lente/zomer :blush:

7 likes

Dankjewel voor de tip, ook @Freedom
Ik heb 'm voor €25 inclusief verzendkosten gekocht bij vinted nu!

1 like

Leuk! :heart_eyes:

3 likes

Jij zou nix meer kopen. :rage:

Ik had echt netjes gewacht op de nieuwe collecties van Bobo, Mini Rodini, Maed, Marmar. Maar ik vind het echt allemaal mwah… dus dan maar ergens anders m’n geld weggebracht. Ben voor mezelf nooit een shopper geweest, maar voor m’n dochter… echt een gat in m’n hand.

7 likes

M’n allereerste baby-aankopen!

M’n vriend is een space nerd en moet nog heel erg wennen aan het idee dat er een kleintje komt, dus ter motivatie heb ik een James Webb onesie gekocht.

Babyboek! Ik vind m’n eigen babyboek zo leuk om terug te lezen, dus dit stond bovenaan de lijst.

27 likes

Wat leuk! Vooral de laatste twee.
Ik heb ook echt een gat id hand voor mijn twee kinderen. Niet normaal. Heb nu al teveel kleding in maat 56 voor m’n baby.

3 likes

Ik ook, dochter heeft een vrij uitgebreide garderobe :grimacing: Het staat ook allemaal zo schattig. ‘Gelukkig’ maakt ze heel veel vies op preschool dus ze heeft het ook echt nodig. En ik koop bijna alles tweedehands en in de sale om het een beetje te verantwoorden voor mezelf. Koop zelden iets voor de normale prijs.

2 likes